פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך וואלה DVD נייד. יצרו איתי קשר ושכנעו אותי לשדרג. הגיע מוצר שחלק מאביזריו היו ארוזים בשרינק חלק לא . לאחר הטענה של 12 שעות הפעלתי את הDVD . כל עוד המכשיר היה מונח על השולחן הוא עבד. ברגע שהרמנו אותו - הרי הוא נייד - הוא נכבה.
פניתי לוואלה והם הנחו אותי למסור אותו בעמדת המסירה בעיר מגורי וכך עשיתי.
אחרי שלא שמעתי מהם התקשרתיוהם אמרו שבמעבדה של פירלס מצאו שהמכשיר תקין לחלוטין. פירלס בטלו את החיוב על השדרוג אבל חיוב 69 שח במקום.
וואלה זיכו 102 ש"ח מתוך 117 שח חיוב ראשון והוסיפו 20 ש"ח - סה"כ 35 שח דמי ביטול.
באילת סרבו לראות את הבעיה במכשיר.
אני מצפה כי בשל העובדה שקיבלתי מכשיר פגום אני לא אצטרך לשלם "קנסות".
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב בגין ביטול ודמי משלוח פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה