DVD דגם IT-DVM228 |
נושא התלונה: |
יום שני 04 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-29.2.06 רכשנו DVD של חברת ITT מ"עולם הקולנוע",סניף נתניה.תקופה קצרה לאחר תחילת השימוש, הפסיק המכשיר לקרוא דיסקים מסוגים:DVD, MP3, CD
-צרובים ומקוריים. המכשיר נמסר לתיקון מס' פעמים באמצעות "עולם הקולנע" בגין תקלה חוזרת ונשנית(אי קריאת דיסקים), כך שלמעשה, מיום רכישת נגן ה-DVD לא התאפשר לנו להנות ממנו באופן רציף.
לפני כחודש, נמסר המכשיר שוב לתיקון בגין אותה תקלה, אך נאמר לנו כי האחריות על התיקון האחרון פגה ועלינו לשלם עבור התיקון. פנינו במכתב לחברה
ורק לאחר שכנוע של בעל החנות בנתניה, שלחה לנו החברה מכשיר "חדש", אך
הודגש כי אין עליו כל אחריות. לאכזבתנו, המכשיר מתנהג בדיוק כמו המכשיר הקודם- אינו קורא דיסקים, כך שיצאנו "קרחים" בכל מקרה.
רצינו לפנות ישירות ליצרן בחו"ל כי הבנו שאין טעם ליצור שוב קשר עם "פירלס", אך אין לנו מושג איך להשיג את כתובתו. אגב- מצאנו באינטרנט הרבה מכתבי תלונה על השירות של חברה זו למכשירים שונים.
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|