פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר mp4 לאחר שדרוג לטענת החברה באחד מתקדם יותר וגרוע מבחינתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר נכבה ונדלק מתי שבא לו ולפעמים לא נדלק בכלל רק אם מחברים אותו למטען. נציגים בחברה הבטיחו שיחזרו אלי אבל..... אני עדיין מחכה יותר משבוע!!!
וכל זה אחרי שהזמנתי נגן אחר ובחברה הציעו לי לקחת נגן מתקדם יותר בתוספת של 100 שח לסכום הראשוני .
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
קאלו רומית , מנהלת שרו שם ותפקיד:
צר לי מאוד על צרכנים העושים שימוש לרעה בבמות מסוג זה ומנצלים אמצעי תקשורת וארגונים מסוג זה לרעה.
הנני מברכת כל אמצעי שיעמוד לראש/ותו של הצרכן וילחם לזכויותיו.
עוגמת נפש , הינה דרך נלעזת לתאר מצב לא קיים במקרה זה,דהיינו: לקוח זה רכש שתי רכישות.:ב-17/07/06 , וכן ב- 8/7/07.
לאחר הרכישה נציג מתאמנו פנה ללקוח לבצע אימות פרטים. כמו כן הוצע ללקוח שדרוג.
ומאז ועד היום הלקוח לא פנה בשום צורה לחברתנו .
שום בעיה לא הועלתה, שום פניה לא קיימת.
הייתי מאוד שמחה בשמי ובשם החברה לתת מענה לכל סוג של בעיה, אך לשמחתי לא דווחתי על שום בעיה.
לסיכום ,חבל מאוד שזו הדרך שבה אי אילו אנשים מחפשים פרסום בדרכים כל כך מפוקפקות.
אנא תפנו אלינו עם בקשות ,פניות או בעיות ונשמח לעמוד לראשותכם.
תגובה:
לא לתת לכל אחד במה ללא בדיקה מי עומד מאחורי הפניה והאם יש דברים מאחורי הפניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה