קאלו רומית , מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
צר לי מאוד על צרכנים העושים שימוש לרעה בבמות מסוג זה ומנצלים אמצעי תקשורת וארגונים מסוג זה לרעה.
הנני מברכת כל אמצעי שיעמוד לראש/ותו של הצרכן וילחם לזכויותיו.
עוגמת נפש , הינה דרך נלעזת לתאר מצב לא קיים במקרה זה,דהיינו: לקוח זה רכש שתי רכישות.:ב-17/07/06 , וכן ב- 8/7/07.
לאחר הרכישה נציג מתאמנו פנה ללקוח לבצע אימות פרטים. כמו כן הוצע ללקוח שדרוג.
ומאז ועד היום הלקוח לא פנה בשום צורה לחברתנו .
שום בעיה לא הועלתה, שום פניה לא קיימת.
הייתי מאוד שמחה בשמי ובשם החברה לתת מענה לכל סוג של בעיה, אך לשמחתי לא דווחתי על שום בעיה.
לסיכום ,חבל מאוד שזו הדרך שבה אי אילו אנשים מחפשים פרסום בדרכים כל כך מפוקפקות.
אנא תפנו אלינו עם בקשות ,פניות או בעיות ונשמח לעמוד לראשותכם. |
תגובה: |
לא לתת לכל אחד במה ללא בדיקה מי עומד מאחורי הפניה והאם יש דברים מאחורי הפניה. |
פתרון: |
|
|