|
|
|
|
|
|
שירות כללי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים מסרתי לתיקון מכשיר mp4smart בחודשיים של תיפול העחזירו לי את המכשיר כאילו מטופל 5 פעמים ו באמת הוא היה כל הזמן לא מתוקן ן אני עד היומ 1.11.2007 לא יכול להשתמש בו.למראות ל פניות רבות שלי ל שירות לקוחות המצב לא מטופל אלא עןד החמיר.כאשר פעם אחרןנה ש אני הגעתי ל נקודת שירות שלכם לקבל מכשיר ו עם ניסיון שלי כבר לעבוד מול החברה שלכם ביקשתי מ הנציג ש יבדוק אם המכשיר עובד הוא עושה כאילו בודק ואמר הכל תקין אני גם ביקשתי ממנו לבדוק מכשיר כי כל פעם ש אני נוסע להנקודה זה לוקח שעתיים.היום 1.11.2007לפני להגיע להנקודה אני התקשרתי ל הנקודה ו אמרתי מה אני חושב על התנהגות שלהם.כי אני מזכיר זה לוקח שעתיים לעשןת את הטיול.כאשר אני הגעתי לנקודה היה שם נציג בשם מיקי ש כבר נפגשתי איתו 5פעמים.הוא אמר לי שנקודת שירות הזות לא קשורה בכלל לpeer lessאלא רק מבצאת שליחויות ו ממש לא מעניין לו תלונות שלי כי בעיה זה אתם.ו אם אפילו אני אתלונן אלכם על התנהגות שלו לא ראויה כ נציג שלכם הוא אמר שלא מעניין אותו כי הוא לא שייך לpeer less .לכן נירא ש הכל המערכת שלכם זילזול אחד ב לקוחות וזה חבל.כי היום ש התחלתי לספר את זה ל חברים אתם כבר הפסדתם כמה לקוחות.ו ב מיקרה התגלה ש אחד מ חברי גם ניכנס אתכם ל אותו ה בעיה רק עם מכשיר יותר יקר זה היה dvd recorder PIONEER חבל שלא סיפר לי על זה קודם.תןדה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פתרון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|