|
|
|
|
|
|
הזמנתי נגן mp3בנפח 2gb והוא לא הגיע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ת'נגן דרך האינטרנט בערך באיזור התאריך שכתבתי
החיוב בכרטיס האשראי נעשה כבר אבל את הנגן עוד לא קיבלתי וכיום כבר קניתי נגן אחר ולכן לא רק שאני רוצה פיצויים על אי העמידה בזמנים אלא גם לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הכסף + העמלות הכרוכות בכך לחברת האשראי
|
ההזמנה פשוט לא הגיה עד היום |
סוג הנזק : |
פיצויים, +תשלום על ההזמנה עצמה מכיוון שכיום אין לי צורך בה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|