פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקת המוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.10 רכשתי דרך אתר וואלה טלויזיה LCD 32 אינץ' מדגם DANTAX (מספר מכרז 1249613)
לאחר כיומיים פנה אלי נציג החברה ושכנע אותי לשדרג לדגם SANSUI בתוספת של 600 שקלים מכיוון ש"לא מומלץ לרכוש את הדגם הקודם מכיוון שאינו איכותי" (?!)
לאחר הסכמתי הסביר הנציג שהמוצר שבחרתי יגיע תוך לא יותר משבוע.

ראוי לציין כי מדיניות החברה היא עד 21 ימי עסקים מיום אישור כרטיס האשראי - שכבר עברו.
פניתי 4 פעמים למוקד שירות הלקוחות של פירלס כאשר כל פעם מחדש אמרו לי שהמוצר כבר בדרך אלי וצפוי להגיע בימים הקרובים,
כך היה ב1.11 וגם שבוע לאחר מכן ב8.11 וכמו כן ב14.11 כשפניתי למוקד.

לפי חברת האשראי התבצע חיוב על סך 1000 שקלים בתאריך 10.10 ועוד 250 בתאריך 14.10 לוואלה ופירלס.

ב 19.11 קיבלתי את מסך הLCD אך לצערי השלט שהגיע איתו לא היה תקין.
ב 20.11 התקשרתי לפירלס ולאחר שיחה עם טכנאי הובטח לי שלט חדש שישלח לחנות בתל אביב לאחר יום או יומיים ואיסוף על ידי.
היום - 26.11 - השלט עדיין לא הגיע. פניתי לשירות הלקוחות של פירלס והוסבר לי שהשלט אולי יגיע לקראת סוף שבוע, ביקשתי לדבר עם אחראי בשירות אך הנציגה (בשם עינת) סרבה לתת לי לדבר עם אחראי בטענה ש-"שלט לא תקין זה שטותי ולא מצריך אחראי" לאחר התעקשות מצידי הועברתי לנציגה אחרת שהתחזתה להיות אחראית!
ביקשתי שישלחו לי את השלט לביתי ולא אלך לאסוף אותו והנציגה תחילה אמרה שלא ניתן לשלוח אותו אלי ישירות אך לאחר שכנוע הסכימה לשלוח לביתי, בתווך של שבוע ימים, לא יודעת באיזה יום ובאיזה שעה.

היחס המזלזל של פירלס כלפי גרם לי לצער רב, שיחות טלפון מרובות למוקד, קבלת מוצר פגום באיחור רב, אי נכונות לעזור ללקוח.
כרגע יש לי טלויזיה שלא ניתן להדליק או להגביר ווליום בלי לקום למכשיר עצמו, וזה המצב 46 יום לאחר שהזמנתי את המוצר וכפי שצויין גם שילמתי עליו.
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה