פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגן MP4 נושא התלונה:
יאקימוב דימה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הצורף 7 א.ת ג נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי דימה יאקימוב שהזמנתי מכם מכשיר Mp4 מספר הזמנה 22999.
מכשיר mp4 שאומנם נראה טוב מבחוץ אך מבפנים די רקוב, קודם כל הממשק לא מה שציפיתי לו,ניחא.הכפתורים לא כמו שציפיתי (כשלוחצים על כפתור ימינה יורדים למטה,לחיצה על כפתור שמאלה עולים למעלה בתפריט,כפתור למעלה זה כפתור "אישור", למה לעזאזל זה ככה?!). הנגן מתכבה ונדלק מתי שבא לו וגם כפתור ההפעלה/כיבוי לא נוח וכמובן אין כפתור Hold, אבל כל זה מילא, מה כבר אפשר לצפות מנגן שהזמנתי דרך האינטרנט (למרות שהנציגה שהתקשרה יום יומיים אחרי אליי היתה דווקא מאוד נחמדה ואפילו היא שכנעה אותי לשדרג את הנגן בתוספת של בערך 100 ש"ח), הדבר שהכי עיצבן אותי בנגן זה שהמחשב שלי לא מזהה אותו! זה כאילו לא חיברתי כלום דרך הUSB! ובחוברת הדרכה רשום שבנגן המסך אמורה להיות תמונה של הנגן ושל המחשב (יענו הנגן עבר למצב העברת נתונים עם המחשב) אבל גם זה אני לא רואה בנגן אחרי חיבור דרך הUSB למחשב, אני רואה תתמונה רק אחרי שאני דוחף קצת ומטה למטה את הכבל USB שמחובר לנגן וגם אז המחשב לא מזהה שום דבר!
וגם בדיסק המצורף אין ממש מה להתקין וזה גם לא עוזר למחשב שלי לזהות את הנגן המחובר אליו.
נ.ב. לא התקשרתי אליכם רק כי אין לי מושג לאן להתקשר! יש רק (ממה שאני ראיתי) טלפונים עם קידומות של "1-XXX" וכו', כמובן אני מבקש ליצור איתי קשר בהקדם האפשרי, לא כי "עבדתם" עליי אלא כי היו לי תיכנונים לנגן הזה ועוד יומיים אני יורד לאילת בלי נגן!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הנגן באחד אחר (שלשם שינוי יפעל עם המחשב שלי) פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה