|
|
|
|
|
|
"לא במסגרת האחריות" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לציין שהשירות של פירלס ממש מתחת לכל ביקורת.
רכשתי מוצר רדיו דיסק לרכב דרך אנטרנט לאחר חודשיים נשבר חלק פנימי לטענתם. כל מוצר שנמסר להם לתיקון התקליט שאומרים: "לא במסגרת האחריות וצריך לשלם בעבור זה"
כמובן שאף אחד לא מוכן לעשות דבר בשביל הלקוח- "אלה הנהלים"
וגם אם נכנס מכשיר לתיקון בעבור 2 תקלות מתקנים רק תקלה אחת וגם לא מתוקן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|