פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
ביטון רחלי שם/כינוי:
‏שבת ‏30 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8 רכשתי 2 יחידות של מיטה וחצי דרך אתר ערץ הקניות,המיטה הראשונה הגיע אבל קרועה ,ואז נאלצו לקחת בחזרה,התקשרץתי לערוץ הקניות לברר מה קורה עם המיטה ונאמר לי שהחזרת מוצר פגום זה 14 יום,למרות שהתקלה ניגרמה בגללם,בתי נישארה בלי מיטה עד היום מכייון שלאחר אין ספור טלפונים ביטלנו את העיסקה הזו.
המיטה השנייה עדיין לא הגיע ,ועדיין אף אחד מוכן לתת לי תשובות מתי היא תגיע,כל פעם שאני מתקשרת לשירות לקוחות נאמרלי שהספק יחזור אליי,ולא דובים ולא יער
אני גמרתי עם ערוץ הקניות,וטוב יהיה עם ערוץ הקניות ינתק עצמו מפירלס,שלא עומדים בהתחיביות שלהם!!

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה