פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מוכר באינטרנט-חברת פירלס. נושא התלונה:
משיח אברהם שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מהחברה מכשיר רדיו לרכב מתוצרת סנסוי המכשיר לא פעל כבר בהתקנה. המכשיר נמסר לתיקון מס 445686 . המכשיר הוחזר כשאינו פועל-פניתי לשני מתקינים מהשורה הראשונה שניהם טענו שהמכשיר אינו תקין ואף היו בקשר טלפוני עם מנהל מעבדת היבואן-ברוך, גם אני הייתי בקשר טלפוני איתו. המכשיר נלקח שוב לתיקון ,תיקון מס 448801 ושוב הוחזר כשאינו פועל.גם נציג היבואן בתל אביב שניסה להתקינו לא הצליח להוציא ממנו צליל.בשיחה טלפונית חוזרת עם ברוך הנ"ל מהמעבדה הבטיח לנסות ולהשיג זיכוי עבור המכשיר, נציג היבואן בתל אביב נהג בגסות רוח יוצאת דופן וכשסרבתי לקבל את המכשיר שאינו פועל,סרב לקבל אותו וטען שישאיר אותו מעבר לדלת כיוון "שמבחינתו" המכשיר תקין.
בתאריך 08.09.2008 השארתי את המכשיר אצל נציג היבואן ברח יגאל אלון בתל אביב יחד עם מכתב בו הודעתי שאינני מעוניו יותר במכשיר.עד היום לא קיבלתי שום תגובה מהיבואן/ספק .למותר לציין שרכישת מכשיר חדש שאינו פועל התקנתו 3 פעמים ופרוקו -כשבכל פעם אני נדרש לשלם 50 ש"ח עבור הפעולה .ביזבוז שעות אצל נציג היבואן בתל-אביב ויחסו הגס והבוטא- העובדה שחודש מאז שהשארתי להם את המכשיר ולא היתה שום תגובה מצדם-כל האמור אינו מוסיף נקודות לחברת פירלס,ומדליק נורות הזהרה בקשר עם ספק זה.
אברהם משיח עו"ד
ועוד בזבוז ימים שלמים ועוד עגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לפרסם את הארוע פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה