פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום וחיוב כפול על הובלה + דמי ביטול עסקה נושא התלונה:
גולדנברג שמשון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 7 נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך החברה שבנדון, פירלס שיווק, מיטה מתכווננת + שידרוגים של מזרן ותוספת של שידה מראה וסוללת גיבוי.
המוביל הביא את המיטה בלבד כשהיא פגומה (ברגים ומסמרים בולטים) לא הביא את הקומודה + מראה+ סוללת גיבוי וטען שלמיטה יש 2 מנועי עיסוי במקום 10 מנועי עיסוי כפי שהופיע במפרט.
לאחר שיחה עם בעל הבית של המוביל נסגר כי הוא ייקח את המיטה חזרה והעסקה תבוטל.
בהמשך חייבו אותי בדמי משלוח כפולים + 100 ש"ח ביטול עסקה.
שיחות אין ספור לא הועילו והחברה הסכימה להחזיר לי רק את התשלום הראשון שגבו ממני בכרטיס אשראי, זאת עוד בטרם סיפקו לי את המוצר.
כל חילופי הדברים עם החברה לא העלו דבר עד שנאלצתי להגיש נגדם תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
כמובן שהחברה לא הגישה כתב הגנה ולא הופיע מי מטעמה לדיון בבית המשפט.
השופט קבע לי פיצוי בסך 4000 ש"ח ועכשיו נותר לי לראות אם חברת פירלס שיווק תפעל על פי צו השופט ופסק הדין או שתערים קשיים.

אני מציע להיזהר מהחברה ולהקליט את השיחות איתם !
כספי סוג הנזק :
עמידה בהחלטת פסק הדין מיום 24.11.08 פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב .
הלקוח הנ"ל הגיש תביעה משפטית .
חברת אלקול הגישה ערעור בעקבות החלטת בית המשפט.
בית משפט קיבל את הערור שהוגש דרכינו .
שוחחנו עם הלקוח ועידכנו אותו שברגע שנקבל תשובה / פסק דין אנו נצור עימו קשר ונעדכן אותו בדברים .
תגובה:
אנו מחכים לפיסקת השופט בעקבות תביעה שהלקוח הנ"ל הגיש . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה