פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר"בסיס למיטה" באמצעות אתר קניות באינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 7 ת.ד559 נצרת עלית 17105 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את אכזבתי ואי-שביעות רצוני מהשירות שאני מקבל מרגע הזמנת המוצר הנ"ל ועד לכתיבת שורות אלה.ואודה מאוד להתייחסותכם ולעזרתכם בנידון.
את המוצר רכשתי באתר הקניות "נטושופס"(טל':1599-599-577)בתאריך 19/10/008.
המוצר היה אמור להגיע אלי עד 28 ימי עסקים,על-פי ההסכם שיש לספק"פירלס שיווק ואלקטרוניקה",עם הלקוח.(פירלס טל':1599-500-250).

בחלוף 28 ימי עסקים ולאחר ניסיונות רבים(בקשות ותחינות)לקבל את המוצר,התקשרה אלי נציגת שירות של"פירלס שיווק",כדי לבשר לי שישנה דחייה של שבועיים ימים באספקת המוצר וזאת מסיבה שאינה ברורה לי ואינה תלויה בי.

בתאריך 11/12/08 קיבלתי סוף-סוף את "המוצר" הנ"ל ובראותי אותו חשכו עיניי!
קיבלתי בסיס למיטה שנראה כמו משטח שמניחים עליו סחורה.רעוע,לא יציב,עשוי מעץ גולמי לא מעובד,ללא ליטוש מינימאלי ושאריות של סיבי עץ בקצוות ובמרכז עם חורים חדים בעץ.במילה אחת-בדיחה!
בכל-מקרה,כך לא נראה בסיס למיטה ובטח לא כפי שהוא מופיע באינטרנט.וזה גם לא דבר שאפשר לישון עליו.

ביום שקיבלתי את המוצר(11/12/08)מיד התקשרתי לספק וגוללתי בפניו את האמור לעיל.וביקשתי מהם להחליף את המוצר(יש תעודת אחריות)או לחילופין למסור אותו חזרה,לבטל את העסקה ולהשיב לי את עלות המוצר ששילמתי עליו ואינני יכול לעשות בו שימוש.
ב"פירלס שיווק" הבטיחו לי שעד שבועיים ימים המוצר יילקח ממני,אך עד כה לא נעשה דבר.

מכל האמור לעיל,אני רואה כאן התנהלות מבזה,שירות גרוע ופגיעה באמינות מול הלקוח,שביקש לרכוש מוצר לאחר שראה את תמונתו באינטרנט,שילם עבורו ובסוף קיבל דבר אחר לגמרי.

אני כבר נואשתי מרדיפה אחריהם ומבקש שיסיימו את הרומן שלי איתם בצורה מכובדת.ייקחו חזרה את המוצר ששלחו לי ויחזירו לי את כספי חזרה,כי זו זכותי על-פי חוק הגנת הצרכן ובטח כאשר אני מקבל מוצר פגום ואינו ראוי לשימוש.

מבקש את התערבותכם ועזרתכם לעיניין זה
אודה לכם
נפתלי אשכנזי
מוצר לא ראוי לשימוש סוג הנזק :
לבטל את העיסקה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - מנהלת פניות ציבו שם ותפקיד:
אנו שוחחנו עם הלקוח לגבי תלונה זו , סוכם עם הלקוח שאכן מיטה תאסף ממנו ויבדקו כל טענותיו , לקוח התלונן של מרוצה מהמיטה ואכן נאמר לו שטענותיו יבדקו והזמנה תבוטל . תגובה:
אנו אוספים את המיטה לביטול במהלך השבוע . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה