פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שיווק במועד נושא התלונה:
נוימן אברהם שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מיטה דרך נוטו שופס בתאריך 14 בדצמבר הם הצירו שהזמנה תסופק תוך 28 ימי עסקים יומים לפני התאריך האחרון ניסתי ליצור קשר עם החברה לאחר נסינות רבים הצלחתי להגיע לנציגת שרות שאמרה לי ששהתאריך נספר מיום חיוה האשראי אע"פ שבשעת ההזמנה אמרו לי שהתאריך נספר מיום ההזמנה שהערתי לה על כך ענתה בחוסר סבלנות תתקשר לספק האיחור גרם לי עוגמת נפש רבה כיון שהייתי צריך לבטל אורחים שהוזמנו
שליחת המוצר באופן מיידי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב .
הלקוח הנ"ל ביצע את ההזמנה בתאריך : 14/12/08 דרך אתר נטו שוופס .
המיטה היתה אמורה להיות מסופקת ללקוח במהלך 28 ימי עסקים .
ההזמנה אושרה בתאריך 24/12/08 .
בתאריך : 27/1/09 הלקוח יצר איתנו קשר וביקש לבר מה קורה עם הספקת המיטה .
ע"פ בדיקה מול ספק המיטות " אבי בר " הוסבר ללקוח שיתכן שהספקת המיטה תתעכב בכ- 14 ימים נוספים .
הלקוח לא הסכים להמתין וביקש לבטל את ההזמנה במיידית .
תגובה:
ההזמנה בוטלה לבקשת הלקוח ללא שום חיוב מצידינו .
הלקוח זוכה בזיכוי מלא בכ"א .
תודה והמשך יום טוב .
צילה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה