פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מתקלה מטלויזיה באחריות נושא התלונה:
לוי חיים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מצב מכתב שנכתב למנכל פירלס שיווק בתאריך 19 בנובמבר 2008
התגובה שקבלנו היתה כי הטלויזיה היתה במעבדה וכי לא נמצאה כל תקלה.מנהל המעבדה חושב שאם הוא צועק על הלקוח זה הופך אותו לצודק. בושה שכך חברה מתנהלת.

לכבוד
מר אלי אליהו
מנכל פירלס
נצרת עלית

שלום רב,

הנדון : תלונה - טלוויזיה מסך LCD גודל 32 דגם LCT-32SD E

אנו פונים אליך לאחר עוגמת נפש רבה שנגרמת לנו כתוצאה מרכישת טלוויזיה מחברתכם כמתנת יום הולדת לרעייתי שלצערנו הרב הנאתה מהמתנה נפגעה מאד וזאת ועוד לאחר שמצינו את התהליך הארוך והמקובל של פניות לשירות לקוחות ופניה ישירה למעבדה כולל ביקור אישי להסבר הטענות.

1.התקלה - זמזום קבוע שנשמע מהמכשיר בעת הפעלתו בווליום נמוך. היות והטלוויזיה משמשת אותנו בחדר השינה הרי בלילה כששקט הזמזום הופך להיות טורדני עד כדי בלתי נסבל.

2.הזמזום מלווה אותנו מהיום שרכשנו את המכשיר. תחילה ייחסנו זאת לבעיה שנובעת מהכבלים ועל כן הזמנו את טכנאיי חברת הוט לבדיקת החיבורים. בכל פעם שהיו, כ 3 פעמים, ושללו את כל התקלות האפשרויות כולל החלפת ממיר ואת הכבל מהארגז שמחוץ לבית עד לנקודה (עלות של מאות שקלים), מסקנתם החד משמעית כי בעיית הזמזום אינה קשורה לכבלים שלהם.

3.על מנת להיות בטוחים בדקנו את שתי טלוויזיות אחרות בנקודה.הן עבדו באופן תקין. את הטלוויזיה המדוברת בדקנו בנקודות אחרות בבית וכמובן שהזמזום לא פסק.

4.פנינו אליהם בתאריך 06-05-2008. הגיע אלינו טכנאי ששמע את הזמזום ולאחר שעשה את כל הבדיקות הנדרשות כולל חיבור DVD שלו, המכשיר נלקח למעבדה. לאחר שבועיים של "תיקון" הודיע לנו טכנאי המעבדה כי לא מצא כל בעיה שכן במעבדה הזמזום לא נשמע כלל.

5.כמובן שעם החזרת הטלוויזיה הזמזום נמשך, אמנם לא באותה עוצמה כמו שהייתה בהתחלה, אולם עדיין נשמע. עברו מספר שבועות הזמזום חזר לעצמו ואף ביתר חוזקה גם בשעות היום.

6.בשלב הזה, בתאריך 26-10-2008 הזמנו שוב את הטכנאי שלכם, שמע את הזמזום (והפעם בשעות היום ) וגם הפעם נלקחה למעבדה.

7.לאחר שהריטואל שוב חזר על עצמו, דהיינו במעבדה טענו שלא שומעים כל זמזום וביקשו לתאם את החזרת המכשיר, ביקשנו קודם שמחזירים, להגיע למעבדה כדי להיות להיווכח בעצמנו.

8.במעבדה הזמזום נשמע חלש יותר מפאת רעש סביבתי. מנהל המעבדה טען שהוא לא שומע ובשלב מסוים אף כעס עלי ( יותר נכון צעק ) כי הוא לא שומע ולטענתו הטלוויזיה בסדר גמור. אגב, נכון להיום הטלוויזיה מרעישה מאד, אף יותר מפעמים קודמות.

9.אנו שואלים : הייתכן כי שני טכנאים שלכם שהיו בשטח ושמעו את הזמזום ואילו מנהל המעבדה שנעזר בצעקות על מנת להוכיח את צדקתו ( קו הגנה מוכר) אינו שומע ?!

10.היות ואחריות מסתיימת ב 2 בדצמבר 2008 אנו מבקשים פיתרון לנושא. לא יהיה נכון שנמשיך לסבול ממכשיר תקול עליו שילמנו ממיטב כספנו.

11.אי לזאת אנו מבקשים את התערבותך.
כספי סוג הנזק :
ביצוע תיקון הנדרש בטלויזיה על חשבון החברה. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה