|
|
|
|
|
|
טיפול בתיקון מכשיר GPS |
נושא התלונה: |
חג'ג' גלית |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מהחברה מכשיר ניווט כולל תוכנה ביוני המכשיר נרכש כמתנה לבעלי ליום הנישואים הראשון שלנו, בדצמבר המכשיר נסדק והיה צורך בתיקון. המכשיר נשלח לחברה דרך נקודת שירות בירושלים. לאחר יותר מחודש חזר המכשיר אבל התוכנה לא חזרה יחד איתו. פניתי לחברה והיא שלחה לאחר שבוע נוסף תוכנה אחרת (לא המקורית שרכשתי) והתוכנה לא היתה תקינה. פניתי שוב לחברה שהפנתנה אותי לחברתIGO שלא יכלו לעזור לי ובקשו שהגיע אליהם, סרבתי ופניתי שוב לחברת פירלס בבקשה להחזיר את המוצר והזדכות על התשלום ועל התיקון, הם סרבו ולאחר צעקות מרובות הסכימו היביאו לי תוכנה אחרת יותר מאוחר.
|
ו |
סוג הנזק : |
זיכוי המכשיר והתיקון או פיצוי הולם אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
צילה בבלי |
שם ותפקיד: |
שלום רב .
לגבי תיקון המכשיר בעלות של 360 ש"ח הלקוחה חוייבה עבור התיקון מכיון שהיא שלחה לתיקון מכשיר GPS שבור ועל שברים אין אחריות .
המחיר שגבינו מהלקוחה עבור התיקון הוא מחיר מנימלי ולכן לא ניתן לזכות אותה במחיר התיקון .
לגבי תוכנת ניווט שלחנו ללקוחה תוכנת ניווט חדשה בדואר שליחים .
תודה והמשך יום טוב , צילה בבלי . |
תגובה: |
מכשיר ה- GPS תקון בעלות מינימלית . |
פתרון: |
|
|
|