|
|
|
|
|
|
רכישת מכשיר שהגיע פגום פעמים ואחכ התקלקל מוצר נוסף |
נושא התלונה: |
יום שני 08 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב8/12/08 רכשתי מערכת קולנוע ביתית של חברת פירלס דרך האינטרנט.
שקבלתי את המערכת ב25/12/08 גילתי כי הרסיבר נראה משומש וכן המסך שלו שבור. התקשרתי לחברה והם שלחו לי חדש שגם הגיע שבור ומעוך. שוב התקשרתי ושלחו לי חדש ב6/1/09 לאחר כמה ימים הDVD לא נדלק שוב התקשרתי ואמרו לי שאני צריך לקחת אותו למעבדה שישלחו אותו לתיקון. בלית ברירה הסכמתי ושלחתי אותו ב 22/1/09 ועד היום לא קבלתי אותו חזרה . שלחתי מכתב תלונה וחזרה אליי אחראית שירות לקוחות שהתנהגה באופן לא ראוי לתפקיד שלה ודרשתי להחליף את המוצר לחדש היא טענה שעבר זמן ולכן רק יתקנו אותו,אני לא הסכמתי ואמרתי שאני ימשיך עם זה הלאה והיא אמרה אין בעיה ויום טוב בחוצפה רבה. ומאז אני רודף אחריהם וכל הזמן מתקשר ואומרים שזה במעבדה. אני רוצה לציין שכמעט ולא השתמשתי במכשיר ולא נהנתי ממנו כי כל הזמן משהו אחר פגום
|
בזבוז זמן, כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם + החזר כספי על הוצאות הטלפון , השיחות, נסיעות למעבדה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|