פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר P1000 מסגרת דיגיטלית לפני חודש וחצי, הובטחה אספקה תוך 14 יום, אך המוצר לא הגיע. את הכסף כמובן, הם גבו ממזמן... (בהזדמנות זו אציין, כי גם הפרסום היה מטעה שכן רק אחרי ההזמנה התקשר נציג לספר שהמסגרת לא עובדת אם לא קונים בנוסף כרטיס זכרון ייעודי שאינו כול במחיר בתוספת של 100 ש"ח).

מצ"ב פרטי ההזמנה:
תאריך ההזמנה: 26/01/2009 21:18
מספר ההזמנה: 190352
שם הספק: פירלס
שם המוצר: מסגרת תמונות דיגיטלית מסך "7 Smart
מחיר המוצר: 159 ₪
כמות :1
מספר תשלומים: 1
דמי משלוח: 19 ₪

סה"כ: 178 ₪

תוספות ושדרוגים (אינם כלולים במחיר המוצר):
1 x בתוספת 50 כוכבים - 0 ₪

פרטי ההזמנה הועברו לספק והמוצר יסופק תוך 14 ימי עסקים (ימי עסקים אינם כוללים שישי, שבת וחגים). לידיעתך, התחייבות לזמן אספקה תקפה מיום אישור העסקה ע"י חברת אשראי.
לנוחיותך, להלן פרטי הספק:
שם הספק: פירלס
טלפון הספק: 1599500250

להזכירך, בחרת לשלוח את המוצר לכתובת חלופית. להלן פרטי הכתובת:
רות ארזי (חשבונית ע"ש רות ארזי)
רחוב עוזיאל בית: 122
רמת גן 52302
נשמח לראותך שוב, www.p1000.co.il
הספקת המוצר לאלתר + פיצוי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - מנהלת פניות הציב שם ותפקיד:
שלום רב ,
ההזמנה נשלחה ללקחה הנ"ל בתאריך 19/2/09 בדואר שליחים של רשות הדואר , להלן מס' בר קוד המשלוח 01090859356IL , אנו מבחינתינו חשבנו שמוצר סופק ללקוח , מסתבר שחבילה זו אבדה בדואר , כרגע אין לנו מה לספק ללקוחה ועקב כך גם שוחחנו עם הלקוחה ולקוחה ביטלה את ההזמנה ,
תגובה:
הזמנה זו תבוטל ללא כל חיוב בזיכוי מלא ולקוחה מודעת לכך , אף הוצא ללקוחה פיצוי בעבור הספקה זו אך הלקוחה דחתה את הצעת הפיצוי , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה