פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בפסק דין שניתן נגד החברה נושא התלונה:
גולדנברג שמשון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך החברה שבנדון, פירלס שיווק, מיטה מתכווננת + שידרוגים של מזרן ותוספת של שידה מראה וסוללת גיבוי.
המוביל הביא את המיטה בלבד כשהיא פגומה (ברגים ומסמרים בולטים) לא הביא את הקומודה + מראה+ סוללת גיבוי וטען שלמיטה יש 2 מנועי עיסוי במקום 10 מנועי עיסוי כפי שהופיע במפרט.
לאחר שיחה עם בעל הבית של המוביל נסגר כי הוא ייקח את המיטה חזרה והעסקה תבוטל.
בהמשך חייבו אותי בדמי משלוח כפולים + 100 ש"ח ביטול עסקה.
שיחות אין ספור לא הועילו והחברה הסכימה להחזיר לי רק את התשלום הראשון שגבו ממני בכרטיס אשראי, זאת עוד בטרם סיפקו לי את המוצר.
כל חילופי הדברים עם החברה לא העלו דבר עד שנאלצתי להגיש נגדם תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
כמובן שהחברה לא הגישה כתב הגנה ולא הופיע מי מטעמה לדיון בבית המשפט.
השופט קבע לי פיצוי בסך 4000 ש"ח ועכשיו נותר לי לראות אם חברת פירלס שיווק תפעל על פי צו השופט ופסק הדין או שתערים קשיים.

החברה הגישה ערעור לבית המשפט ומשלא עמדה בהחלט השופט הערעור נדחה.

כנגד החברה פסק דין המחייב אותה לשלם לי 4000 ש"ח + ריבית והצמדה מיום 24.11.08 ! זאת ע"פ החלטה אחרונה בתיק - החלטה מיום 12.2.09

החברה מתעלמת ומזלזלת בפסק הדין, בכל שיחה למרכז שרות לקוחות נאמר לי כי המקרה בטיפול המחלקה המשפטית ואקבל תשובה תוך 3 שבועות - עברו חודשיים ואין תשובה. (גם לא לפקסים ששלחתי להם כבקשתם)

לציין ולהוסיף כי הגברת צילהבבלי - מנהלת שרות לקוחות, כתבה פה באתר תגובה לתלונה קודמת שלי וציינה כי החברה הגישה ערעור וממתינה להחלטה.
כאמור,ף ידוע להם כי החלטת השופט היא שהחברה מחוייבת לשלם לי כמפורט מעלה ופסק הדין בעינו עומד.

מדובר בחברה שאינה מכבדת את החוק כך שאל תסמחו עליהם שיכבדו אותם.

תתרחקו מהחברה הנ"ל ואל תקנו מהם דבר, תעדיפו חברות ששומרות ומכבדות את החוק.
אני מציע להיזהר מהחברה ולהקליט את השיחות איתם !

ניתן לקרוא את מסמכי התביעה, ופסקי הדין בתיק ת"ק 9331-08-08 בית משפט השלום, קרית שמונה.
כספי סוג הנזק :
ציות לחוק ותשלום בכפוף לפסק הדין בתוספת ריבית והצמדה כפי שחוייבו פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
דיקלה - מחלקה משפטית . שם ותפקיד:
1.חברת פירלס משווקת מגוון רחב של מוצרים לקהל הרחב, במחיר שווה לכל נפש
וחוללה מהפכת מחירים של ממש בשוק האלקטרוניקה הביתית.
2.לחברתנו מאות אלפי לקוחות מרוצים אשר נהנים ממחירים חסרי תקדים של
מוצרים שבעבר לקהל הרחב לא הייתה אפשרות לרוכשם.
3.כחלק מההיקף הגדול בו חברתנו פועלת, ומהתלות שלנו בגורמים שונים כדוגמת
יבואנים, יצרנים, הובלה, שינוע, חגים ושביתות, לעיתים רחוקות ונדירות נגרמים
עיכובים באספקה.
4.עם זאת, עיכובים אלו זניחים ובדר"כ הלקוח מקבל זאת בהבנה.
5.במקרה הרלוונטי לתונה חל עיכוב, הלקוח בחר לבטל את ההזמנה וכל כספו
הוחזר לו – לא נגרם לו נזק ולו של שקל אחד!.
6.עם זאת, הלקוח בחר להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בסך של
4000 ₪ וניתן לטובתו פסק דין עקב אי התייצבות לדיון שנבעה מאי הבנה (כתב
הגנה הוגש).
7.בנסיבות אלו קיבל השופט, למרבה הצער, את התביעה ופסק לזכות הלקוח 4000
₪ פיצוי בגין "עוגמת נפש" למרות שלא נגרם לו נזק ולו הקל שבקלים.
8.חברת פירלס שוקלת בימים אלו את צעדיה הבאים, לרבות אפשרות הערעור על
פסק הדין או הגשת בקשה בליטולו.
9.בהזדמנות זו אנו מבקשים להביע מחאה חריפה על סגנון פנייתו של הלקוח לאתר
המעיד על האיש עצמו – השפה המבישה, ההכפשות, הוצאת הדיבה וההסתה –
כל אלו ראויים לגינוי ומבישים בפני עצמם, וחבל שאתרכם נותן במה להתבטאויות
אלו.
10.אנו משרתים בנאמנות ובמסירות מאות אלפי לקוחות בעבר ובהווה, ונמשיך
לעשות כך.

בכבוד רב
תגובה:
הנושא עדיין בבדיקה מחלקת המשפטית הפיתרון יהיה מול הלקוח ובית המשפט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה