פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובתי על התשובה של חברת פירלס על תלונה מספר 39217 נושא התלונה:
דנינו תומר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
תגובת בית העסק
צילה מנהלת שרות - לקוחות שם ותפקיד:

שלום רב . הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה מאתר וואלה שוופס בתאריך : 7/2/09 . ההזמנה אושרה על ידי חברת אשראי בתאריך : 11/2/09 . המסך היה אמור להיות מסופק ללקוח ב- 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור מחברת האשרי . המסך סופק ללקוח בתאריך : 24/2/09 הרבה לפני תום ימי עסקים . בתאריך : 26/2/09 הלקוח פנה אלינו בטענה שיש פסים אדומים בצד המסך ואיכות התמונה לא טובה . כבר בתאריך : 26/2/09 ביצענו החלפה למסך חדש בבית הלקוח על ידי מתקין מוסך שלנו . המתקין הגיע לבית הלקוח בדק את המסך ומצא שהמסך תקין לחלוטין . המתקין הציע ללקוח לרכוש כבלים איכותיים רק בגדר הצעה כמובן . הלקוח רכש את הכבלים כפי שביקש ממנו המתקין . בתאריך : 15/3/09 הלקוח פנה אלינו בטענה שהתקלה עדיין קיימת במסך והוא מבקש אפשרות לשדרג את המסך לדגם אחר . יצרנו קשר עם הלקוח כבר באותו היום ועידכנו אותו שאין לנו דגם אחר ולכן לא נוכל לשדרג את מסך . הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה במידית בטענה שהוא לא מעוניין במסך . בתאריך : 18/3/09 שלחנו ללקוח נציג מטעמנו שהגיע לביתו ואסף ממנו את המסך לצורך ביטול ההזמנה . כמובן שההזמנה תבוטל בהתאם לממצאי המעבדה שלנו . אני לא חושבת שבמקרה של הלקוח הנ"ל יש לו עילה לתלונה או לתביעה . פנייתו טופלה במידית והיינו איתו בקשר תמידי . המסך של הלקוח יגיע אלינו למחסן הראשי . ההזמנה תבוטל לאחר שהמסך יבדק בהתאם לממצאי הבדיקה . תודה והמשך יום טוב . צילה בבלי . תגובה: ההזמנה של הלקוח תבוטל בהתאם לממצאי מעבדה .


התגובה שלכם היא שקר וכזב!!!!!!!!!!!

1) קודם כל ממתי לוקח 4 ימים לאשר עסקה באשראי?!!?
(לא חשוב בכלל) בואו נגיד שזה נכון..
מוזר שהתקשרו כמה ימים אחריי הרכישה כדי שאני אגדיל את אחריות המסך
ל- 3 שנים..(הוכחה יש בכרטיס אשראי שהעסקה של הרחבת האחריות
נעשתה בתאריך- 11/02/09)
אז איך אתם טוענים שחברת האשראי אישרה את העסקה רק ב 11/02/09 ??
ועוד מוזר שהעסקה אצלי חוייבה כבר ב- 07/02/09 !!!!

2) בתאריך ה 26/02/09 לא בוצעה החלפה!! ובטח לא באותו היום!! אני רוצה
לראות חתימה שלי על החלפת מסך!! בתאריך שאמרתם!! שקרנים!! אחריי
שלושה ימים שלחתם לי מוביל מסכים!! לא טכנאי!! ממתי שולחים מוביל מסכים
לבדוק תקלה?!?!? ולמה דעה של מתקין מסכים אמורה בכלל להחשב?!?! מי
הוא?!? ושוב.. מה תפקידו?!!?!?

3) בתאריך 15/03/09 לא חזרתם אליי באותו היום!! תפסיקו לשקר!! חזרתם אליי
אחריי כמה פעמים שהתקשרתי והתלוננתי שלא יצרו איתי קשר עדיין!! שזה יום
או יומיים אחריי!! ואני לחצתי באותו הזמן כי ה- 14 יום של "מדיניות ההחזרה"
כבר עבר!!

4) בתאריך 19/03/09 (יום חמישי)שלחתם מישהו שיקח את המסך!! לא ב
18/03/09 תבדקו את עצמכם לפניי שאתם עונים!!!
רק שתדעו שאם מבחינתכם לא הייתה עילה לתביעה..אז עכשיו יש!!
על שקרים חסרי כל שחר!! שאני יכול להוכיח אותם בפירוט שיחות ובשיחות
המוקלטות!! עשיתם הכל כדי שיעברו ה- 14 יום של "מדיניות ההחזרה".

אתם נוכלים!! רמאים!! ושקרנים גדולים!! זה מה שאתם!!

ואם אני צריך אני אגיע איתכם לבית משפט!! חבל ששלחתי לכם את המסך
לבדיקת מעבדה.. עכשיו גורל העסקה ביידים שלכם.. כמו ששיקרתם פה
תשקרו בתוצאות בדיקת המסך.


עלבון סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה