|
|
|
|
|
|
טלויזית סנסוי פגומה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אפריל 2009 רכשתי מחברת פירלס טלויזיה סנסואי מודל 2009 ואף שידרגתי למודל חדש ועדכני.
הטלויזיה היגיעה לביתי ולאחר חודש התחילו בעיות. הטלויזיה נדלקה ונכבתה מעצמה ואף הפסיקה לעבודה. לאחר תקופה של 3 שבועות הגיע טכנאי החברה שבדק ומצא שהכבל לא היה מחובה. הטלויזיה עבדה עוד יום נוסף ושוב נדלקה וכבתה מעצמה והפסיקה לעבוד.
נציגת תלונות חברת פירלס התקשרה ומסרה שלא תחליף לי את הטלויזיה עד אשר יבדקו אותה במעבדה ורק אז יחליטו. ביקשתי טלויזיה חדשה או לבטל את העסקה אך נעניתי בזלזול ובתשובה שלילית.
יש לציין שלעולם לא אפנה יותר לחברה זו ולא אבצע בה שום קנייה עתידית
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|