פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר פגום שלא הוחלף עד היום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת כתובת:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך ערוץ הקניות שני מסכי LCD ושילמתי בעבורם בתשלום אחד סך של 5287 ש"ח ונוסף התבקשתי להוסים 1090 ש"ח בגין התקנה מתקני תליה לקיר ותוספת אחריות לשנתיים נוספות בגין המכשיר 32" שיש לו אחריות רק לשנה.
ב 28/05/09 קיבלתי את המסכים ואת שירותי ההתקנה והתליה.
לאחר שבוע בדיוק מכשיר אחד הקטן 32" שפק חיים ביום שיש בערב
ביום א בבוקר 07/06/09 פניתי לחב פירלס לקבלת שרות. נציגה ממחלקת השרות אמרה לי כי לפי תאור התקלה יש להחליף מכשיר עניתי שאין בעיה והיא התחייבה לחזור אלי כדי שנתאם מועד
כעבור שלושה ימים לאחר שלא פנו אלי פניתי שוב והפעם ענתה לי נציגה נוספת בשם קרינה שבדקה שופ את תלונתי ואמרה שתחזור אלי עם תשובה
כמובן שאף אחד לא חזר אלי ואז כעבור יום שוב פניתי שוב לקרינה שאמרה לי שיחזרו אלי.
שלב הזה ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר ואמרו לי כי יחזרותאלי ביום ראשון לא הסכמתי ואז חזרה אלי מנהלת השרות שאמרה לי בפעם הראשונה כי כרגע אין להם מסכים במלאי ויהיו להם רק בעוד עשרה ימים.
כתבתי מכתב למנכל החברה שלא תרח לענות לי כי אני כבר לא חשובה וממלא את כספי הם כבר קיבלו וביקשתי לבטל את העסקה
נענתי בחיוב רק שהם רצו לבוא לקחת את המכשירים ולא לזכות אותי במיידי אלה אין לי מושג מתי,, ברור שאני לא מעוניינת להשאר ללא הכסף וללא המסכים ביקשתי לבצע את הביטול ובמקביל לקבל את כספי. כמובן שאין עם מי לדבר
כל הארוע קרה ב 07/06/09 בתחילת השבוע הזה כלומר ב 18/06/09 פניתי שוב לפירלס ומסתבר שיש להם מסכים אבל שוב משכו אותי בלך ושוב ושוב לקח להם שבוע עד שקיבלתי תשובה והיום יום רביעי ביקשתי לקבל את המסך עד יום שישי שזה המינימום שהם יכולים לעשות עבור לקוח שלא שירות אך בעקשנות הם לא מוכנים אלה בתחילת השבוע שגם זה ללא תאריך.
אני לא מוכנה ליקשור את גורלי למהלך שלוש שנים עם חברה שאינה אמינה ואינה מבינה תודעת שרות מהי, אני מתכונת לפנות לכל גוף אפשרי וגם לערוץ הקניות שמחוייבים ללקוח כמוני שרכשתי במהלך מאי ב40000 ש"ח מוצרים שיבחנו לעומק ספקים שהם מתקשרים איתם
אני דורשת בחזרה את כספי כמו כן פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל הזלזול שקיבלת מצד גוף גדול כנגד לקוחה חסרת עונים

בכבוד רב
קרמר שוש 05454064465
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה