פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני הספקה, הספקת מוצר מקולקל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אזור תעשייה ג' נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת פירלס התחייבה לספק מסך LCD 42 אינצ' של חברת SANSUI תוך 21 ימי עבודה.

ההזמנה נעשתה ב7.06.09 , ב-2.07.09 סופק מסך תקול,שכלל אינו נדלק! בנוסף "התאדר" המסך בדפיקות בחלקו התחתון.

משירות הלקוחות נמסר לי "שלא כל הטלויזיות נבדקות, אלא מדגמית". תשובה מזלזלת ולא מקצועית.
במהלך כל הדין ודברים, נתקלתי ביחס אנטיפתי שאינו מסביר פנים.
לא ניתן לדלות מידע לגבי מצב ההזמנה,לא ניתן לקבוע מועד הספקה חדש.

חשוב לציין שזמן ההספקה עבר, הפסדתי יום עבודה לקבלת מוצר פגום, ותשלום ראשון (מתוך 5) של 760 ש"ח כבר שולם.

הובטח לי שב-5.07.09 - יום ראשון, יצרו איתי קשר לגבי מועד הספקה חדש, בראשון הבטחה זו הוחלפה ל -"בהמלך השבוע".

ב- 07.07.09 הוגשה בקשה לביטול עיסקה,
היות ונמסר שמלאי הטלויזיות יתחדש רק בעוד שובעיים וחצי.
(מה שיגרום לחריגת 14 יום ממועד הקניה).

כרגע מדובר בעוגמת נפש ובזבוז זמן.
מקווה שלא יתווסף גם נזק כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה , החזר הכספים שנגבו. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה