יחס מזלזל ומשפיל, מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מצ"ב מייל שנשלח לשירות של פירלס. חברה פשוט שכונה.
המסקנה היחידה שיש לי היא שלפני שקונים משהו באינטרנט, חייב לעשות חיפוש על החברה, אם הייתי רואה את כל התלונות, הייתי נמנע מהקנייה ועוגמת הנפש.
פשוט צריך להיזהר מחברות כאלו.
שלום,
לפני מספר שבועות רכשתי קונסולת WII דרך אתר P1000.
תאריך ההזמנה: 08/08/2009 21:51
מספר ההזמנה: 234778
שם הספק: פירלס
ברצוני לציין שהשרות שקיבלתי מכם עד כה הוא לא פחות מגרוע, אני נוהג לרכוש לא מעט מוצרים דרך האינטרנט אבל היחס המזלזל, המשפיל והלא מקצועי שאתם מספקים, מוציא שם רע לאינטרנט.
ראשית התגלעו כמה בעיות עם המכשיר, לא רוצה להכנס שוב להתנצחות אבל עובדה שהייתי צריך להגיע אליכם פיזית פעמיים ולבסוף ויתרתי על מרבית הדרישות (כולל ויכוח עם טכנאים למה אי אפשר להתחבר לאינטרנט ודיסק לא תקין).
הבעיה הכי חמורה הייתה עם שלט לא תקין שקיבלתי (נונצ'ק) כנראה לא מקורי, בשלט הייתה סטייה ימינה שהגעתי אליכם (ביום חמישי) השלט אכן הוחלף אבל השלט האחר שקיבלתי היה גם לא תקין!!!
לאחר שדיברתי איתכם מספר פעמים(ביום ראשון, לאחר שראיתי זאת), שוב: יחס מזלזל ומשפיל! התקשרתי מספר פעמים וכל פעם אמרו לי ש"טכנאי" צריך לחזור אלי, השיא היה יום מסוים שבו התקשרתי בבוקר הבטיחו שהטכנאי תיכף חוזר אלי ולאחר מכן שהתקשרתי שוב אמרו לי שהוא יצא הביתה, פשוט שכונה!
בסוף לא הצלחתי לדבר עם טכנאי, אז פשוט הגעתי להחליף את השלט, אז האשימו אותי ש"שברתי" את השלט (אחרי יום שהוא היה אצלי, זה מוצר שצריך להחזיק שנים!). חיכיתי שעה רק בשביל לגלות שה"טכנאי" לא מוכן לרדת כדי לבדוק מה הבעיה. ביקשתי שלא יעשו שום "תיקון" על חשבוני ושידברו איתו לאחר שמגיעים למסקנה מה הבעיה.
עבר יותר משבוע, לא קיבלתי טלפון וכמובן לא קיבלתי שלט אחר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת שלט ושירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|