פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, אי עמדה בזמנים ומוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר הקניות, טלויזיה LCD "37 מחב' פירלס.
הם איחרו בהספקה, סיפקו מוצר שבור, התעכבו בשליחת שליח נוסף להחלפת המוצר, השליח לא הגיע ביום שנקבע וכל זאת תוך כדי יחס מזלזל ושירות מזעזע.
כיום אני ממתינה שהם ישלחו שליח נוסף ואאבד שוב שעתיים עבודה, כדי לקחת חזרה את המוצר ולבטל את העסקה.
עקב כל עוגמת הנפש ואובדן של מעל ל-6 שעות עבודה, אני מגישה נגדם, בימים הקרובים, תביעה בבית דין לתביעות קטנות.
מעולם לא נתקלתי בחברה כל כך לא מקצועית!!!
כל הנזקים שברשימה סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
מוצר סופק ללקוחה , לקוחה יצרה איתנו קשר שמוצר תקול לא תקין , באותו מועד שהודיע לנו על מוצר תקול לקוחה עודכנה שיבוצע לה החלפה למוצר , הוסבר שיתאמו איתה במועד הקרוב ביותר ,
ניסו לתאם אם הלקוחה את ההחלפה אך ללקחה לא התאים מבחינת הלקוחה שעות ההגעה להחלפה ,לקחה לא היתה מוכנה להמתין שוב למוביל ולבזבז שעתיים המתנה , לקוחה קיבלה שרות תקין וניסינו ללכת לקראתה עד כמה שניתן ופניותיה טופלו במידי ,
תגובה:
לאחר שיחות מרובות עם הלקוחה ולאחר מס' נסיונות תאום , לקוחה החליטה לבטל הזמנה , מוצר נאסף מהלקחוחה לצורך ביטול העסקה עפ"י החלטת הלקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה