שרה - נציגת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
לקוחה זו ביצעה הזמנה בתאריך 07/11/09 , שוחחו עם הלקוח לצורך עדכון הזמנה ,בנוסף היו מס' נסיונות לשוחח עם הלקוח לצורך תאום הספקה , לקוחה לא היתה ניתנת לאיתור , לבסוף כן תיאמו אם הלקוח מועד הספקה אך לקוחה ביטלה מסיבה שהלוז לא מתאים לה , לאחר דין ודברים מול הלקוחה לקוחה החליטה לבטל הזמנה זו מסיבה שלא יכולה לקבל את המוצר במועד שניסו לתאם איתה , לקוחה יכולה לקבל את המוביל לאחר השעה 17.00 , לא ניתן תאם בשעות אלו , לקוחה לא היתה מוכנה להתפשר לגבי מועדי ההגעה ,
הזמנה זו בוטלה בחיוב דמי ביטול וכך ישאר , החברה לא רואה לנכון לבטל הזמנה זו ללא כל חיוב מאחר ומבחינתינו ביצענו את כל המעמצים בכדי לספק מוצר זה לשביעות רצונה של הלקוחה , |
תגובה: |
הזמנה תבוטל בחיוב דמי ביטול , |
פתרון: |
|
|