פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וגסות רוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלויזיה דרך אתר p1000
כאשר התקשרו לתאם התקנה לא השאירו מספר טלפון .
כאשר הצלחתי לדבר עם נציג-"ננזפתי" על כך שאינני זמינה (סליחה שאני עובדת....)ובכל פעם נעניתי בתשובותכמו למשל שהיא רק משאירה הודעה ויצרו איתי קשר.
באחת הפעמים פשוט הודיעו לי באזי שעה יבואו להתקין.
הם לא מוכנים למסור מדפר טלפון של נציג איתו ניתן לדבר ולתאם.הייתי צריכה להיות תלויה בסיוכי שיתפסו אותי בין פגישות במשך יום עבודה.וגם אז- הם מתאמים רק לייום שלמחרת. לא ניתן לתכנן מעבר לכך.
כאשר דיברתי עם נציגת שרות ננזפתי בגסות , טענותי נדחו מיד במקופ להקשיב עד כדי טריקת טלפון בידי מנהלת שרות לקוחות.
בקיצור-שרות כמו בימי הביניים. מתחת לכל ביקורת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של 100 ש"ח דמי ביטול ופיצוי על הנזקים. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
לקוחה זו ביצעה הזמנה בתאריך 07/11/09 , שוחחו עם הלקוח לצורך עדכון הזמנה ,בנוסף היו מס' נסיונות לשוחח עם הלקוח לצורך תאום הספקה , לקוחה לא היתה ניתנת לאיתור , לבסוף כן תיאמו אם הלקוח מועד הספקה אך לקוחה ביטלה מסיבה שהלוז לא מתאים לה , לאחר דין ודברים מול הלקוחה לקוחה החליטה לבטל הזמנה זו מסיבה שלא יכולה לקבל את המוצר במועד שניסו לתאם איתה , לקוחה יכולה לקבל את המוביל לאחר השעה 17.00 , לא ניתן תאם בשעות אלו , לקוחה לא היתה מוכנה להתפשר לגבי מועדי ההגעה ,
הזמנה זו בוטלה בחיוב דמי ביטול וכך ישאר , החברה לא רואה לנכון לבטל הזמנה זו ללא כל חיוב מאחר ומבחינתינו ביצענו את כל המעמצים בכדי לספק מוצר זה לשביעות רצונה של הלקוחה ,
תגובה:
הזמנה תבוטל בחיוב דמי ביטול , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה