פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
שבת עופר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
נמרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלוויזיה מחב פירלס לאחר שהוצע לי שדרוג לדגם מתקדם ובתוספת 400 ש"ח נעניתי בחיוב.
קיבלתי את המוצר ומאז רק בעיות:
1. המוצר אינו מותאם לשלט של יס ולכן אני צריך לעבוד קבוע עם 2 שלטים
החברה לא מיידעת את הלקוחות בעניין הזה וכשפניתי נמסר לי כי אין מה לעשות אלא להחזיר המוצר.לך תחשוב על זה אחרי שקדחת ותלית על הקיר.
2. במסך יש פגם ורואים קו ירוק מרצד בחלקו העליון, התקשרתי ונמסר לי כי יתואם טכנאי, אני ממתין כבר 3 שבועות לטכנאי לאחר שניסו לתאם לי טכנאי בשעה11 בבוקר באמצע השבוע, ביקשתי אחה"צ-לא עובדים ניסיתי בימי ו -כנ"ל-אטימות מוחלטת לצרכי הלקוח.
שום הבעת חרטה או התנצלות מצידם
אני ממתין ונראה לי שאצטרך לבטל העיסקה הכושלת הזו.
אודה לטיפולכם עי כך שאקבל מוצר אחר התומך בשלט של יס ובאותה רמה טכנולוגית או שיבטלו ויחזירו לי את כספי.
תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב .
כפי שידוע לכם לא בכל הטלויזיות יש את האופציה לשלוט בשלט 1 .
במסך הספציפי שהלוקח רכש השלט לא ניתן לקידוד ולכן הלקוח צריך להשתמש ב- 2 שלטים .
בתאריך : 15/10/09 הלקוח שוחח עם נציגת שרות לקוחות שלנו .
הלקוח טען בפני הנציגת שרות שברצונו לבטל את ההזמנה בטענה שהשלט לא שולט במסך .
נציגת שרות הסבירה ללקוח שנשמרת לו הזכות לבטל את ההזמנה בתווך של 14 יום כשהמסך ארוז באריזתו המקורית כולל כל הנלויים כפי שקיבל .
הלקוח ביקש לחשוב מ"ס ימים וסוכם עימו שהוא יצור קשר עם שרות הלקוחות .
הלקוח כמובן לא חזר בתווך שנציגת שרות לקוחות ביקשה ממנו .
בתאריך : 1/11/09 - הלקוח שוב חזר אלינו בטענה שיש בעיה במסך .
מנהלת ההספקות ניסתה לתאם עם הלקוח שרות טכנאי לביתו על מנת שיבדוק את תקינות המסך בתאריך : 10/11/09 אך הלקוח לא יכל שנגיע אליו .
היה נסיון תואם נוסף בתאריך : 18/11/09 אך הלקוח לא ענה לנו ..
מכיון שהמסך סופק ללקוח בתאריך : 8/10/09 הלקוח לא יכול לבטל את ההזמנה .
תגובה:
ברצוננו לשלוח טכנאי שרות לבית הלקוח על מנת שיבדוק את התקלה במסך .
אני ביקשתי ממנהלת ההספקות לנסות לתאם עם הלקוח שרות טכנאי פעם נוספת .
במקביל אנו גם נשוחח עם הלקוח ונעדכן אותו בפרטים .
בברכה , צילה בבלי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה