פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בלתי פוסק ואי אספקת שלט תקין נושא התלונה:
גבאי רפי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי רכשתי LCD 32 אינץ' מהחברה הזו דרך האינטרנט כולל התקנה. שכחו להביא לי שלט ובנוסף עשו לי נזק לקיר בהתקנה. יצרתי איתם קשר ואחרי טרטורים רבים כעבור 3 שבועות הגיע אליי נציג שלהם שתיקן את הנזק בקיר והיא שלט לא מתאים!!! כעבור שבועיים וחצי נוספים של טרטורים במקום לשלוח טכנאי הם שלחו שלט אוניברסלי בדואר ללא הוראות הפעלה שגם לא התאים לטלוויזיה. אני כבר חודש וחצי בלי שלט ועם טלוויזיה שלא רואים בה את החלק העליון והתחתון של התמונה. השלט של הוט גם לא מתאים ואני מפעיל את הטלוויזיה בלי שלט כמו בימי הביניים!!! אני שוקל לתבוע אותם על כל הטרטור שעברתי והזמן שבזבזתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי שיגיע בדחיפות עם שלט שעובד וחוברת הפעלה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
לקח זה אכן התלונן על התקנה לא תקינה , בעקבות תלונה זו נשלח ללקוח מתקין אשר תיקן את הליקויים בקיר בעקבות ההתקנה , לגבי השלט אכן לקוח קיבל שלט אשר לקוח לא מצליח לתפעלו . תגובה:
היום 20/12/09 שוחח עם הלקוח נציג טכני שלנו , סוכם עם הלקוח שאנו נשלח לבית הלקוח נציג טכני שיגיע לביתו עם שלט נוסף בכדי ליסגור את פניית הלקוח . לקוח יתואם יום לפני ההגעה לביתו בימים הקרובים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה