פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות והתנערות מאחריות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזור תעשייה ג" ת.ד.559 כתובת:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הזמנתי דרך ערוץ הקניות מכשיר גי פי אס תוצרת סנסוי 5" באתר היה מצוין שהמכשיר מעודפים.למחרת התקשר אליי מוכרן מפירלס ואמר לי שהמכשיר משופץ ומיושן והציע לי לשדרג כמובן בעבור תשלום נוסף של כ-290 שח
הסכמתי כמובן.מפני שלא רציתי מכשיר מיושן ומשופץ.בנוסף לזה המוכרן ציין לפניי שהמכשיר החדש תומך בלוטוס ומכשיר חדיש יותר.הרגשתי מרומה בעניין
הפרסום המטעה .התקשרתי לפירלס נאמר לי שיש צדק בדבריי.וכפיצוי אקבל שנתיים נוספות.כשבוע לאחר מכן קבלתי את המכשיר ולהפתעתי קבלתי מכשיר
מהדגם הישן.sd 500 במקום המכשיר שהובטח לי sd 500B המכשיר שקיבלתי היה מכשיר מיושן משודרג ולא חדיש כפי שהובטח וללא בלוטוס.נוסף לכך
האחריות לשנתיים הנוספות רק לחלקים.ומאז מריצים אותי מאחד לשני
עשיתי הכרה עם כל צוות שרות הלקוחות של פירלס.יש לי את כל השמות.
הוצע לי להחזיר את המכשיר וסרבתי.שלחתי מכתב תלונה גם לאתר
ערוץ הקניות אך לצערי הם התנערו מאחריות והפנו אותי לפירלס.
בזבוז זמן.וזלזול סוג הנזק :
החלפת המכשיר בדגם המובטח.ועמידה בנושא האחריות. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת תלונות הצי שם ותפקיד:
לקוח רכש מכשיר ניווט לוויני בערוץ הקניות , לקוח פנה אלינו בתלונה שלא קיבל את הדגם ששידרג דרכינו , אנו שוחחנו עם הלקוח והוסבר לו על הדגם שקיבל ועל שיחת השדרוג , לקוח מודע לכך ששיחת השדרוג מוקלטת ויכל לישמוע את הקלטת השיחה ,
לקוח מעוניין לקבל דגם אחר של מכשיר ניווט שאנו מוכרים ,
תגובה:
סוכם עם הלקוח החלפה למוצר לדגם שביקש בתוספת עלות המכשיר , זאת לשביעות רצון הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה