פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה חדשה בתיקון מעלה משבוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ליפני כחודשיים קניתי טלויזיה 32 אינצ' דרך וואלה מפירלס שיווק.
לאחר הרכישה נציגה מטעם פירלס התקשרה להציע לי שידרוג אחריות עם טכנאי עד הבית ושרות מידי לשלוש שנים בתוספת תשלום. הסכמתי.
כאשר קיבלתי את הטלויזיה היינו בשיפוצים ולכן היא הייתה בקופסה שלה במשך חודש ויותר. לאחר שחברת הוט חיברו לי את הטלויזיה עם הממיר שמתי לב שיש רעשים מהכיוון ולכן הזמנתי את הוט בשנית.
לאחר שהחליפו לממיר חדש ועדיין היו רעשים נתקנו את הטלויזיה והדלקנו אותה ללא הממיר ועדיין היו רעשים - מה שאומר שהבעיה היא עם הטלוזיה. לאחר שצפיתי בה מספר פעמים גילתי במידי פעם יש פס ורוד בצד ימין של המסך. חשבתי שזה חד פעמי אך לאחר מספר ימים שזה המשיך יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של פירלס והם שלחו "טכנאי" שראה שאכן יש את הדברים הנ"ל והחליט לקחת את הטלויזיה למעבדה.
לאחר 4 ימים במעבדה יצרתי קשר עם החברה לברר מתי אקבל אותה בחזרה ונאמר לי שרק בעוד כשבוע. (וזה לאחר שידיד שלי שעובד שם אמר לי שהטלויזיה עדיין לא נבדקה ומחכה בצד עד שמישהו התפנה אליה בכלל- אותו ידיד נשאר חסוי בשל חשש לאיבוד מקום עבודתו) ביקשתי לדבר עם האחראי- נאמר לי שאי אפשר לדבר איתו בטלפון והאפשרות היחידה היא לשלוח לו מייל.
שלחתי לו מייל ולא קיבלתי תגובה.
התלונה היא על כך ששילמתי תוספת תשלום על האחריות הרגילה על מנת שתיהיה לי אחריות מידית ומקיפה עד הבית- מה שלא כך היה.
וכספי+ בזבוז זמן. סוג הנזק :
להחזיר לי את הטלויזיה מתוקנת ובאופן מידי+ החזר כספי על התוספת תשלום לאחריות מידית בביתי. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
מוצר סופק ללקוחה בתאריך 18/10/09 , לקוחה פנתה אלינו לראשונה על תקלה במסך בטלויזיה בתאריך 17/02/2010 בתלונה שיש רעש של זימזום בטלויזיה , עוד באותו יום של ההודעה של התקלה לקוחה פנתה אלינו בגישה שהיא יודעת שזה יקח הרבה זמן ויש לה ידיד שעובד בחברה והוא עידכן אותה מראש על מה שעומדת לעבור , כמובן שלדברים אלו אין כל בסיס , לקוחה היתה שלילית מלחתחילה ,
כפי שרשמתי פה לקוחה פנתה אלינו ב17/02/2010 יום חמישי עוד באותו יום תואמה ליום א' 22/02/2010 לאיסיוף הטלויזיה אלינו למעבדה , בנוסף מחלקת פניות הציבור שוחח עם הלקוח בעקבות תלונותיה חסרות הבסיס למרות שקיבלה את השרות הטוב ביותר שיכלה לקבל ,
מוצר זה עומד לחזור ללקוחה בחזרה תוך יומים ולקוחה מודעת לכך זאת בעקבות מס' שיחות שבוצעו עם הלקוחה,
תגובה:
הטלויזיה של הלקוחה תוקנה ועומדת לחזור אליה ביומיים הקרובים כמובן בתאום מראש , מוצר תוקן ,
לקוחה זו קיבלה שרות טוב למרות שפנתה אלינו בכל השיחות בנימה שלילית .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה