|
|
|
|
|
|
חוסר אפשרות לתקשר עם החברה ולקבל מענה פשוט של שעות פעילותb |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
באינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי באינטרנט מכשיר DVD של חברת סנסואי. המכשיר התקלקל טרם תום תקופת האחריות. אני מנסה כבר שעות רבות לקבל תשובה על שעות פעולת המעבדה לתיקונים של החברה ברח' יגאל אלון בתל אביב. הטלפון באתר החברה 6964585 אינו עונה וכקיבלתי מענה היה זה צפצוף של פקס. אין כל טלפון אחר. (שעות הפעילות שבאתר אינן כוללות את שעות המעבדה). באתר פירלס המרכזי יש טלפון 1599500250 בו עונה מענה ממוחשב שכל העמדות תפוסות וכן גם לאחר 20 דקות של ציפיה. אם זה שירות ללקוחות של פירלס, לא נראה לי שאחזור לקנות מחברה זאת .
|
מענה פשוט של שעות קבלת קהל במעבדה. או נתינת מספר טלפון שעונה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|