פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת מנהלת השרות באתר תלונה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתגובה של מנהלת השרות של פירלס כתוב.שהפתרון נעשה לשביעות רצון הלקוח.
אני לא מבין על איזה בסיס היא כתבה זאת.זה רחוק מאוד מהמציאות.חבל שפירלס ממשיכים בהתנהגות מזלזלת ושיקרית בלקוחות.
עלבון סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
אנו שוחחנו עם הלקוח בעקבות תלונה זו בכדי להבין את הדברים מול הלקוח , כיוון שטענות הלקוח הם ממש לא מהמציאות בהזמנה זו ,
לקוח ביצע הזמנה מערוץ הקנית בתאריך 05/01/2010 , לקוח הזמין מכשיר ניווט GPS , המוצר סופק ללקוח בתאריך 21/01/2010 , לקוח פנה אלינו לאחר מס' ימים בטענה שמוצר תקול פניה זו טופלה במידי , הפתרון לתלונה זו היתה החלפה של המוצר למוצר חדש , לקוח פנה באותו מועד גם באתר שלכם עם תלונה על מוצר תקול וכמובן שלאחר שבוצע ללקוח החלפה למוצר עודכנתם באתר שבוצע ללקוח החלפה למוצר לבשיעות רצונו ,
בעקבות הודעה חדשה זו שוחחנו עם הלקוח בכדי להבין במה מדובר , לקוח שלח אלינו את מכשיר הניווט בחודש מרץ , מוצר הגיע אלינו שהוא סדוק כולו ושבור , על שבר אין אחריות על המוצר , ניתן ללקוח הצעת מחיר לתיקון השבר במוצר , תלונה זו לא קשורה כלל לתלונה הקודמת של הלקוח ,
לקוח אמר שיחזור אלינו תשובה במידה ויהיה מעוניין בתיקון המוצר בתשלום .

תגובה:
ניתן ללקוח הצעת מחיר לתיקון השבר במוצר , עפ"י הלקוח יעדכן אותנו במידה ויהיה מעוניין לתקן . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה