פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עשרות לקוחות שנאלצים לשלם על רמאויות לאור יום בחסות ישראכרד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים רכשתי מערכת קולנוע ביתית מאתר ynetshop של ידיעות אחרונות לאחר ביצוע העיסקה חזר אלי הספק(חברת פירלס אלקטרוניקה) של המוצר בהצעה לשדרג את המוצר בעלות של 190 ₪ . בפועל החיוב בכרטיס האשראי בוצע על סכום של 480 ₪ ובפנייה שביצעתי לספק התלוננתי כי נעשתה טעות בחיוב. הספק בדק את הקלטות השיחה והודיע לי כי הנציג שביצע את העיסקה הטלפונית הודיע לי כי עלות שדרוג הינה 190 ₪ עבור רמקולים משופרים , מגבר חדש יותר וכן גם DVD חדש יותר, אך הוא ציין כי "עלות השדרוג של המגבר הינה 190 ₪". מתברר כי כוונתו "הטהורה" היתה כי כל שאר המוצרים המשודרגים שבחבילה דורשים עוד ועוד תוספת במחיר...

בקיצור באתר האינטרנט ישנם עשרות ואולי מאות אנשים שרוכשים את מוצר זה ולמיטב ידיעתי לכולם מציעים לשדרג את המוצר אך השאלה היא כמה מהם נופלים "בפח" שתומן להם הספק (פירלס אלקטרוניקה).
בל נשכח כי עלות ביטול העיסקה כרוכה בתשלום קנס ועלות המשלוח וזאת אפילו עם בוצעה רמאות מצד הספק, כמובן יש מי שישלם על הרמאות הזאת.. הלקוח.

בקיצור חברת האשראי לא מתערבת במיקרה זה מאחר והמוצר כבר הגיעה לבית הלקוח , ובפנייה לישרכרד לפני שהמוצר הגיע הובהר לי שעלי לקבל את המוצר ולהמתין לטיפולו של הספק בנושא התשלום...

בקיצור פיירים היו וימשיכו להיות ... אין אף אחד שיעצור את הנוכלים.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החסר כספי + התנצלות/פיצוי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת תלונות הצי שם ותפקיד:
לקוח הזמין מערכת קולנוע ביתית בתאריך 02/04/2010 , לקוח שידרג את המערכת לדגם אחר ושוחחו עם הלקוח לגבי עלויות השדרוג עפ"י בקשת הלקוח , בעקבות תלונת הלקוח לגבי עלות השידרוגים שוחחנו עם הלקוח לאחר שבוצע בדיקה לגבי שיחת השידרוג שבוצע עם הלקוח , הוחלט לזכות לקוח באופו יחסי בסכום השדרוג , לקוח שילם בעבור השדרוג סכום בעלות של 480 ש"ח , לקוח יזוכה על סכום של 290 ש"ח בלבד זאת לאתר שיחה עם הלקוח ולאחר סיכום עימו ולשביעות רצונו, תגובה:
לקוח זוכה בהפרש על סכום של 290 ש"ח כמחווה שרותית לשביעות רצונו של הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה