פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות, אי מתן שרות למוצר חדש, אי החזרת המוצר נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 7 אז"ת ג נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/3/10 רכשתי טלויזיה lcd, full hd דגם sanaui "47, מסך משופר 100HZ
הוספתי תשלום עבור הגדלת ביטוח ל 3 שנים.
עם קבלת הטלויזיה וחיבורה התברר כי הראות בה גרועה לחלוטין!
תחילה פניתי לחברת יס לבדיקת הממיר ותקינות- הממיר תקין וברשותי עוד 3 ממירים שגם עימם הראות היתה לקויה.
פניתי לחברת פירלס כשבועיים לאחר תאריך הרכישה, ובתאריך 15/4/10 נשלח "טכנאי" ("עד 10 ימי עבודה מיום הפנייה"). הטכנאי הגיע ללא שום כלים לבדיקת המוצר ולאחר כמה משחקים עם הממיר וחיבור ה RCA, הוא אמר שהבין את הבעייה ושימסור לממונים עליו והם ייצרו עימי קשר, הודעתי לטכנאי שאם זו האיכות ברצוני לבטל את הרכישה.
לאחר כמה ימים שלא פנו אליי התקשרתי ופקידת השרות אמרה" מה לא הודיעו לך? הטכנאי אמר שהמוצר תקין"!
דרשתי בתוקף שיעבירו אותי למנהל השרות או המעבדה ותשובתה היתה "אין כרגע אף אחד, אבל אמסור את הודעתך", לאחר מספר ימים תיאמו איתי על איסוף הטלויזיה למעבדה ובתאריך 28/4/10 נלקחה הטלויזיה.
לאחר כשבועיים התקשרתי לברר מה העיקוב ופקידת השרות אמרה " מה אתה דואג? עוד לא עברו 14 ימי עבודה".
לאחר כשבוע התקשרתי שוב וענתה לי פקידה בשם בת שבע (יש לציין שהיא נחמדה) ולאחר המתנה של כ 15 דק' בטלפון אמרה "במעבדה אמרו שמחכים להגדרות מהיצרן, וזה ייקח עוד כמה ימים". (סיפורים,,,)
שוב לצערי ב 24/5/10 התקשרתי וענתה לי שוב ,,בת שבע, הפעם לא היתה לה תשובה ואמרה " אני מצטערת אמסור את דברייך הלאה" אני דרשתי בתוקף שתעביר אותי לממונה עליה, היא סרבה ולאחר דברים אמרה שתבדוק מי נמצא ושוב המתנתי מספר דקות על הקו ותשובתה היתה כרגיל,,,"אין אף אחד כרגע יחזרו אליך",
הודעתי לה שאני רוצה מישהוא שאיתו אוכל לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה כי אני לא מעוניין לא במוצר ולא בשרות הגרוע והביזיוני שלהם, אבל כרגיל אין עם מי לדבר,
לאור המצב ביקשתי ממנה שעד מחר 25/4/10 מישהו בעל סמכות ייצור עמי קשר כדי לבטל את ההזמנה ושאיני מעוניין במוצר.
א. בשום טופס ביטוח לא מצויין מתן שרות של 14 ימי עבודה.
ב. עבר מעל חודש שהטלויזיה נמצאת במעבדה.
ג. תשלומי הרכישה ממשיכים לרדת מהחשבון.
ד.מעוניין לקבל את כספי חזרה ולא לשמוע או להיות בקשר עם החברה החובבנית הזו. לצערי הארכתי את החריות ל 3 שנים.
אשמח אם תעזרו בנידון לפני שאפנה להליך משפטי
תודה יוסי כהן
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
קבלת כספי בחזרה, לא מעוניין במוצר, פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת תלונות הצי שם ותפקיד:
לקוח הזמין טלויזיה LCD בתאריך 14/03/2010 , מוצר סופק ללקוח בתאריך 19/04/2010 , לאחר שמוצר סופק ללקוח לקוח פנה אלינו לאחר מס' ימים שהתמונה במסך לא ברורה ורואים צלליות ,לאחר בדיקה מוצר נאסף אלינו למעבדה בכדי ליבדוק את טענות הלקוח, מוצר הגיע אלינו והסתבר שיש לבצע עידכון במסך , , מוצר הוחזר ללקוח חזרה , מוצר תקין לחלוטין , תגובה:
מוצר הוחזר ללקוח בתאריך 31/05/2010 מוצר תקין לחלוטין , אף שוחחנו עם הלקוח ואישר שהכל תקין בטלויזיה , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה