פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלווזיה שנרכשה הגיעה ללא תעודת אחריות/ברגים מתאימים/כבל חיבור לחשמל. לאחר שכל אלה נרכשו- מסתבר שהטלוויזיה לא עובדת!!! נושא התלונה:
חנוכה ליאת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרכם טלוויזית LCD של SHARP,
תחילה היו בעיות כי מה שנמסר בטלפון בשיחת מכירת השדרוג שלהם לא תאם לפרמטרים באינטרנט. לאחר מספר ימים טרחו לחזור אלי והנציג הבטיח כי מדובר במוצר מצויין!! והפרמטרים באתר שבדקתי פשוט לא נכונים.
(המתנתי עם פתיחת הקופסא כי חיכיתי לתשובה ממתווך לגבי מעבר דירה שבסוף לא יצא אל הפועל)
ב27 חודש פתחתי את הקופסא וגיליתי שהברגים שצורפו לא תואמים בגודל, נאלצתי לרכוש אומים מתאימים (זה לא הסכום, אלא הטרחה והזמן!!)
אחר כך התגלה כי לא צורף כבל לחשמל!!!!!!!!
נסעתע לאייס ורכשתי כבל מתאים
ואז- אין חייוי של נורית הבקרה. בדרתי בנקודות חשמל שונות ליד מיקום הטלוויזיה....ו- הטלוויזיה לא עובדת!!!!!!!

חיפשתי את תעודת האחריות על מנת ליצור קשר עם החברה שמעניקה תיקונים (כמו שהובטח לי בתשלום על הרחבת הארחיות ל3 שנים). אבל אז גיליתי כי לא קיימת תעודת אחריות כלל ואין עם מי ליצור קשר.

לא קיימת כל אינפורמציה באתר לגבי שירותי טכנאים או משהו דומה.

החלטתי לכתוב מייל, למחלקת שירות הלקוחות.

ביום א ה30 למאי, פניתי אליהם לשיחה עם מחלקת שירות הלקוחות.
ננזפתי שלא בדקתי שאין כבל ותעודת אחריות בתלונה הקודמת שלי!!!
לאחר עקשנות רציפה מצידי קיבלתי את שרה, מנהלת שירות לקוחות זועפת (כאילו אני מפריעה לה לעבוד) שהבטיחה לחזור אלי, ביקשתי שתקרא את המייל ותתייחס בזמן אמת (בינינו- אני כבר מנוסה עם השירות הלא יעיל שלהם).. בתגובה היא אמרה שאי אפשר עכשיו וניתקה לי את הטלפון!!!!!

עכשיו אני תקועה עם מסך גדול באמצע הסלון ובלי טלוויזיה ישנה,
ועם פחות 2089 שח בחשבון הבנק. ובערך 100 שח בארנק. (על כבל, אומים, חנייה ונסיעות)

איימתי לפנות לתביעות קטנות, ויש לי עורכת דין שתשמח לטפל בעניין.
מה אתם ממליצים לעשות?


בזבוז זמן, הוצאות נלוות,יחס מזלזל סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא+הוצאות נוספות, שיגיעו לאסוף את המכשיר בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת תלונות הצי שם ותפקיד:
לקוח רכש טלוייזיה LCD 32 אינץ של חברת שארף ,מוצר סופק ללקוחה בתאריך 13/05/2010,
לקוחה תהלוננה שקיבלה את המוצר ללא כבל חשמל , עפ"י טעתנת הלקוחה הלכה ורכשה באופן אצמעי את הכבל אך הטלויזיה עדיין לא תקינה ,
לאחר שיחה עם הלקוחה , לקוחה החליטה שמעוניינת לבטל את ההזמנה לא מעוניית בפתרון אחר ,
תגובה:
מוצר זה נאסף מהלקוחה לצורך ביטול , מוצר יגיע למעבדה יבדק ובהתאם הזמנה זו תבוטל , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה