פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מיתמשך במשך 7חודשים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נצרת כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלווזיה מעולם הקולונוע ואמרו לי שתשווק עי פירלס אמרו שתוך 14 יום יתקשרתי ואמרתי להם שעבר 14 יום ולא קיבלתי אמרו תחכה שבוע .חיכתי שבוע ואז יתקשרו מיפרלס ואמרו לי שהיה עיכוב של 10 ימים עקב בעיות מלאי ויתנו לי פיצוי נגן MP4 אכן הטלוזיה יגיע והנגן לא יתקשרתי אלהם בכל התקופה ואמרו שישלחו ולא שלחו עד היום בימים החרונים יתקשרתי ואמרו שהמחשב פולט אותי החוצה ולכן זה לא נישלח ואמרו שיסדרו את זה וישלחו אבל לצערי יתקשרתי לראות היפה זה עומד ואמרו לי אותה סיבה ניפלט שוב מהמחשב...יש לציין שאני לקוח קבוע בחברת פירלס ןהאיתי מאוד מרוצה משרותם על לשרות האחרון...
לשלוח לי מידי את מה שמגיע לי.. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה- נציגת פניות הציבו שם ותפקיד:
הלקוח אכן היה אמור לקבל פיצוי על עיכוב ההזמנה ,
הפיצוי התעכב בעקבות בעיה טכנית מחשבית בלבד ,
לקוח אמרו לקבל כפיצוי MP4 ,
פיצוי זה נשלח אליו למשלוח עם דואר שליחים עד לביתו ,
תגובה:
מס' חבילה שיצאה לבית הלקוח הוא : 01090568531IL ,
לקוחיקבל פיצוי זה תוך מס' ימים עם דואר שליחים של הדואר .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה