פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה LCD 42 DANTAX נושא התלונה:
סגדייה מייקל שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
el-kol electronics ltd סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 10.02.2009 רכשתי מסך LCD בגודל 42 ממגה בול ירושלים תלפיות והחברה שנותנת שירות למסך היא פירלס שיווק (אל-כל אלקטרוניקהב ע"מ) אחרי שלושה חודשים נשרף המסך ומאז התחילו הבעיות במשך השנה ונאלצתי להתעסק ארוכות בתקלות חוזרות ונשנות במכשיר אשר עד עצם היום הזה טרם נמצא להם פתרון.
קיבלתי מסך חילופי במשך ארבע מקרים של תקלות חוזרות שאיו תואם באיכות והגודל שלו למסך שרכשתי ממיטב כספי.
היום אני צופה במסך חילופי לקוי והפתרון שיש לחברת פירלס הוא לשלם 1700 שקל ולקבל מסך LCD 42 פילפס כפצוי על עוגמת הנפש והנזק שנגרם.
זה לא הוגן ולא ראוי לפצות לקוח כמוני שעבר את העינוי הזה.
בתודה לכם מייקל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
לקוח רכש טלויזיה LCD 42 אינץ של חברת דנטקס בתאריך 10/02/2010 , המוצר של הלקוח הגיע אלינו למעבדה לאחר שלקוח התלונן של כך שאין כלל תמונה ,
לאחר שיחות מרובות שבוצעו עם הלקוח הוצא ללקוח לקבל דגם אחר של טלויזיה במידה ומעוניין בטלוייזה חדשה , ניתנו ללקוח שתי אופציות ,
א. טלויזיה של חברת פיליפס 42 אינץ בתוספת עלות של 1700 ש"ח .
ב. טלוייזה מחברת סנסוי 42 אינץ בתוספת עלות של 500 ש"ח .

לקוח החליט שלא מעוניין באף אחת מהאופציות שניתנו לו .
במידה ולקוח מעוניין האופציות שניתנו עדיין רלוונטיות ,
תגובה:
הוצא ללקוח לשנות את דגם הטלויזיה כפי הרשום בתגובה ,
לקוח לא היה מעוניין בשינוי זה .
לקוח קיבל פתרון אך לא מעוניין בפתרון זה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה