פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות מלאה של 3 שנים שהתבררה כלחלקית בלבד למכשיר די וי די נושא התלונה:
נוי ברוך שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.1.2009 אני רכשתי מכשיר די וי די ב99 ש''ח + הובלה 19 ש''ח דרך האינטרנט באתר "ערוץ הקניות" ,לאחר כמה ימים התקשר אלי נציג של החברה" אל-כל אלקטרוניקה" המספקת את המכשיר,הוא הציג את עצמו כמנהל בחברה והציע לי להוסיף יותר כסף ואז אני הקבל אחריות מלאה של 3 שנים וגם מכשיר יותר טוב,מניסיוני האישי עם המכשירי דיוידי נתקלתי בבעיה שבשלב מסוים הם מפסיקים לקרוא את הדיסקים ואז התיקון יכול לעלות יותר כסף ממכשיר החדש, לכן ההצעה של האחריות מלאה ל3 שנים שכנעה אותי והבחור נשמה לי אדם אמין בעל מעמד בחברה מכובדת "אל-כל אלקטרוניקה" ,הסכמתי במעמד שיחת טלפון זאת שהחייב אותי בעבור התוספת המחיר דרך אותו כרטיס אשראי מגנטי שפרטיו כבר מסרתי למערכת האתר" ערוץ הקניות",
בתאריך 28.1.2009 קבלתי את המכשיר דרך שליח לביתי שבנתניה ,לאחרונה החלו הבעיות עם המכשיר, לא רק שהוא פסק לקרוא חלק ניכר מהדיסקים, גם המגש שמכניס ומוציא את הדיסקים פסק להגיב , בתאריך 13.4.2010 התקשרתי לשרות הלקוחות של "אל-כול אלקטרוניקה" לאחר זמן ממושך של המתנה לבסוף ענתה לי פקידה בשם אתי ולאחר בדיקה במערכת היא מסרה לי שאני צריך לשלם 70 ש''ח בעבור תיקון והאחריות היא רק עבור החלקים ,נדהמתי לשמוע ובקשתי לדבר עם המנהל באופן אישי ולהזכיר לו את שחתנו "הידידותית" שהייתה לנו בטלפון של השכנוע להוסיף כסף לשדרוג ,היא אמרה שהוא עכשיו מנהל מאוד בכיר בחברה ושהוא לא מדבר עם לקוחות ,בקשתי שתמסור לו את הכזבתי מהעניין של "אחריות המלאה",למחרת היא השאירה לי הודעה בתא קולי שמנהל בדעה שאני צריך כן לשלם עבור התיקון. אני מרגיש מרומה ומושפל מהעניין הזה ,וזה לא רק העניין הכספי שלי. גם עניין של כבוד ויושר. של המנהל בכיר בחברה, שיורד לשפל המדרגה של הבטחות כזב והטעית של הצרכן ,
אלי לציין שברשותי מסמך שבו צוין שאחריות למוצר ל 3 שנים (אין במסמך שום זכר לאחריות לחלפים בלבד)
כספי ועלבון סוג הנזק :
לתקן לאלתר את מכשיר דיוידי ולפצותי על עגמת נפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , שם ותפקיד:
ניסינו לאתר לקוח זה בכדי לעזור בפניה זו , לקוח לא ענה לאחר מס' נסיונות לשוחח עם הלקוח , מאחר ועפ"י הנתונים המופיעים בתלונה זו גם לא ניתן לאתר את ההזמנה נשלח ללקוח זה מייל לכתובת מייל המופיעה בתלונה זו בכדי שלקוח יפנה אלינו , תגובה:
לקוח יוכל ליפנות אלינו לטל' 1599500250. שלוחה 1 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה