פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה 50947 אודות פירלס שיווק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבירור שביצעתי מול פירלס על החזר חלקי שבוצע בגין הסכום המלא ששולם
הסתבר שהפחד שלי היה אמיתי-
החברה לא טרחה להעביר אלי אניפורמציה בגין מצאי "בדיקת המעבדה".
ובחרה לחייב אותי בשמי משלוח ודמי ביטול בסך 250 שח.

הטלוויזיה נבדקה במספר שקעים בדירה (שמוצרי חשמל אחרים עבדו כשחוברו אליהם) ועם כבל מתפקד (של מוצר אחר) וכבל חדש שנרכש במיוחד.
ערב האיסוף, הטלוויזיה נבדקה שוב, שמא הבעייה היתה נקודתית- ועדיין- אין קול ואין עונה- הטלוויזיה לא נדלקת.

מה שלא ברור - איך בבדיקת המעבדה המוצר היה תקין?

בשיחת הטלפון עם שרה ציינתי בפניה כי אני די סקפטית לרמת האמינות של החברה, וכי נתקלתי בסיפורים שונים בתלונות שונות נגדם באינטרנט.
שרה הבטיחה כי יעשו את המקסימום הנדרש על מנת להבטיח רמת אמינות גבוהה וכי צר לה על תפיסתי את החברה.
בשורה התחתונה-פירלס הוכיחה מעל כל ספק שמדובר בחבורת רמאים נבזיים.

פניתי לעורך דין שמתמחה בהכנת המסמכים לתביעות קטנות, השאלה היא איך אני יכולה לאגד את הצרכנים שנפגעו מהשרות הבזוי של פירלס/עולם הקולנוע וכל שאר החברות הקיקיוניות שלהם על מנת להראות להם שהלקוח לא ככ טיפש וכבול כמו שהם נוטים לחשוב

תודה
החזר כספי מלא+ עוגמת נפש פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הצי שם ותפקיד:
לקוחה הזמינה מסך LCD 32 אינץ דרך אתר גט איט , מוצר סופק ללקוחה בתאריך 13/05/2010 ,
לקוחה פנתה אלינו בתאריך 30/05/2010 בטענה שקיבלה מוצר תקול ולא נדלק כלל ,
לקחה החליטה לבטל הזמנה , לאחר מס' שיחות עם הלקוחה הוחלט לאשר ללקוחה זו ביטול למרות שהודע לנו על תקלה מעבר ל- 14 יום שהיתה אמורה להודיע על כך,
בתאריך 31/05/2010 שוחחתי עם הלקוח ואושר לה ביטול להזמנה זו ,
מוצר נאסף מהלקוחה בתאריך 03/06/2010 לצורך ביטול ,
לקוחה זוכתה בכרטיס אשראי באופן מלא ללא כל חיוב בעבור הזמנה זו ,
לקוחה זו טופלה וזוכתה וזאת עפ"י בקשתה ,
תגובה:
הזמנה בוטלה ולקוחה זוכתה בזיכוי מלא ללא כל חיוב , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה