פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שלא הגיע(בהמשך לתלונה קודמת) נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נצרת עילית כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעה טובה אחרי למעלה משבועיים המתנה נזכרו בחברה להתקשר ביום א 18.07 ולקבוע טכנאי שיגיע אליי ביום למחרת בין 9-12 בצהריים עם חצי שעה התרעה.
באותו יום חיכיתי בבית עד שעה 13:00 וטכנאי איין!!!
בשעה 13:30 נזכר הבחור להתקשר וטען כי לא הייתי זמין דבר שלא היה ולא נברא אני עם שני טלפונים וטלפון נוסף בבית הזמינים 24 שעות ביממה.
שוב נקבע לי שירות הפעם ליום 21,07 בשעות 12:00-15:00 בואו נקווה שהפעם אולי אולי אזכה סוף סוף לשרות כמו ששרות אמור להיות!!!
כספי סוג הנזק :
עמידה בזמנים ופיצוי!!! פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה