פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ואטימות לב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מסכים של חב' סנסוי,בתאריך הנ"ל הגיע אלי טכנאי מתאם החברה והיתקין ךי את 2 המסכים,הטכנאי לא הסביר לי כי אי אפשר לראות תמונה ברורה מחדר השינה כי המסך לא נמצא בזוית של 90 מעלות,כך הבנתי אח"כ,אחרי הסבר של טכנאי אחר בשם אלי שהסביר לי כי ישנם מסכים משיכללים יותר שלא חשוב הזוית של המסך,וכמו כן לא ניסה לפתור לי את הבעיה שנוצרה אלה דיבר אלי כאילו אני האשם.ואחר אין ספור פניות לחב' פירלס אמרו לי שנעשתה קריאה אבל מסיבה טכנית לא נקלטה ויחזרו אליי בהקדם עד היום לא נעשה דבר,אני "נענש" ע"י החברה הזו על חוסר מקצעיות שלהם ועדיין מחכה,אולי הפעם יתנו לי שרות ולא רק ידעו לקחת תשלום עבור המוצר.
עלבון סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה