פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי משלוח שלא כדין ועגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה 32" LCD מערוץ הקניות.
המוכר באתר - "פירלס" אישור לעסקה הגיע במייל בתאריך" יום שלישי, 20 ביולי 2010
לאחר מכן פנה אליי נציג חברת "פירלס" ושכנע אותי לשדרג למוצר "טוב יותר" וציין כי במידה ולא אהיה מרוצה אוכל לחזור למוצר המקורי ללא סייג ותנאי.
מעולם לא סוכם על דמי משלוח וכן הגעתי אל בית העסק לאסוף את המוצר.
ואכן כך היה. לאחר התנסות ואכזבה ביקשתי לחזור למוצר המקורי אלא שאז הוא טען כי מוצר זה כבר לא קיים ועליי או לבטל או לשדרג שוב ושוב להוסיף כסף.
בדין ודברים ביקשתי בפירוש שהסכום הנוסף יכלול דמי משלוח שכן כבר נגבה ממני יתר על המידה וכך הוסכם ע"י הנציג.
מתוך כך שהמוצר נועד למתנת יום הולדת והמועד קרב לא יכולתי לבטל ולהזמין מחדש בגין ימי ההמתנה.
המוצר שהגיע ניכר עליו מיד שנפתח קודם לכן. שכבת הדבק המקורי תלשה בפתיחתה הראשונית את מדבקת הזיהוי של המוצר שכבר לא היתה קיימת, מעליה היתה עוד שכבת דבק שאינה מקורית. (מצולם ומתועד).
מכאן שמבחינתי המוצר לא היה בגדר חדש וכמו כן המוצר לא תאם את תיאורו באתר מבחינה טכנית באתר.
בשום שלב לא הוזכרו דמי משלוח גם לא שילמתי אותם, החיוב עליהם נעשה מתוך הסכום אותו שילמתי על המכשיר.
החוק קובע במפורש כי במקרה ביטול בשל אי התאמה למוסכם בין שני הצדדים יאסוף המוכר את המוצר על חשבונו. בטח לא יחוייב בדרך לא ישרה.
יצויין כי ניסיתי לפתור את הנושא מול החברה בדרכי נועם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה