פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקה ומוצר יקר לאחר שידרוג נושא התלונה:
נגרקר יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/09/2010הזמנתי טלויזיה LCD של סמסונג דרך ערוץ הקניות במחיר של 1839 ש"ח כולל משלוח מספר עיסקה 233236 והביצוע הועבר לפירלס , לאחר ימים אחדים התקשרו אליי לצורך מפירלס לצורך אישורי לשידרוג לטלויזיה סמסונג עם יותר ביצועים תמורת 300 ש"ח .סה"כ המחיר 2139 ש"ח . כאשר בדקתי בזאפ לאחר קבלת הטלויזיה לצערי התברר שאותו דגם המשודרג עולה 2009 ש"ח משלוח חינם !!!
כמוכן הובטחה אספקה תוך 7 ימי עבודה אך הטלויזיה סופקה רק ב -19/10/2010 לאחר איום בביטול העיסקה . הצעתי לכל הרוכשים אנא בדקו את מחיר המוצר לפני אישור השידרוג בעיקר את פירלס .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לידיעת הציבור ואל תתלהבו מהשידרוגים תעמדו על מה שהזמנתם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה