פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג שוא, ושיווק ארגרסיבי לא הוגן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלווזית lcd 37 sansui מאתר וואלה שופס עבור סבא שלי.

ביקשתי לשלוח את המוצר לכתובת מגוריו ושלמתי לוואלה שופס את מלוא המחיר.
חברת פירלס התקשרו לביתו של הסבא ביקשו לתאם הספקה והודיעו שלא כל הכסף שולם עבור המוצר ויש להוסיף קרוב ל- 700 ש"ח לערך.

יש לציין שכל הסכום שולם 2200 ש"ח על הטלוויזה ועד 200 ש"ח עבור משלוח.

לאחר מספר ימים התקשרו לסבא שהוא בן 93 כבד שמיעה ושאלו אותו באם הוא מעוניין בטלוויזיה משודרגת עם usb , התקנת שולחן, והרחבת אחריות ל -3 שנים.

הסבא השיב כי את הטלויזה קיבל מתנה מהנכד וכי אין לו כסף( בעצם החברה המספקת מנסה לקבל כספים לא מבעל כרטיס האשראי ששילם על המוצר).

לאחר יום יומיים מתקשרים לספק את הטלויזה ומבקשים כי נכין מזומן לשידרוגים.

התקשרתי לואאלה שופס וביקשתי מהם שיפסיקו את מחול השדים הזה ושידאגו לספק את הטלוויזיה שרכשתי ללא שידרוגים.

למחרת מגיעה הטלויזה ונציג החברה של פירלס מבקש 700 ש"ח במזומן.
אנו מציגים לו חשבונית שהכל שולם כולל משלוח, אך לנ"ל נאמר מהחברה כי ללא הכסף המזומן עליו לקחת את הטלוויזיה. וכך היה.

התקשרתי לוואלה שופס זועם ואלה הבטיחו שיבדקו מה קרה, ואז התקשר אלי איש מכירות משכנע מחברת פירלס שטען שהסבא אישור את השידרוגים וציין כי שלח טלוויזה משודרגת שעולה יותר. הסברתי לו שכעסק אינם יכולים לבקש שידרוגים ממי שאינו בעל ההזמנה ובעלים של כרטיס האשראי והסבא הינו אדם מבוגר וכבד שמיעה כך שהמסחר הטלפוני עימו אינו הוגן ואינו נכון.

לאחר דין ודברים הציע לי איש המכירות חלק הלשון לשדרג את הטלוויזיה להתקין אותה על הקיר ולהרחיב אחריות בסכום של 499 ש"ח. רציתי לרצות את הסב שגם כך היה מאוכזב, הסכמתי לחיוב הנוסף. אתמול התקשרו אלי מחברת פירלס ושאלו איזה קיר יש לנו גבס או אבן, השבתי כי קיר אבן. היום קיבלנו את הטלוויזיה אך נציג החברה הניח אותה על המדף והלך ללא התקנה על הקיר.

התקשרתי לחברת פירלס והודעתי להם כי שלמתי גם על התקנת קיר והם טענו כי לא מופיע להם בהזמנה התקנת קיר. בקשתי שתבדוק שוב ובקשתי לשוחח עם איש המכירות שמכר לי את השידרוגים והיא אמרה שהיא מעבירה זאת הלאה.

על פניו נראה כי החברה אינה אמינה, יוצרת מניפולציות מול הלקוח מחייבת אנשים שלא ביצעו ולא שילמו על המוצר בפועל בשידרוגים,ולאחר שהלקוח מוכן להוסיף תשלום עבור שידרוגים שלא רצה מלכתחילה, היא מרמה את הלקוח ומוציאה הזמנה ללא כל השידרוגים.

כספי סוג הנזק :
על החברה לעמוד בהתייחבות סעיפי ההספקה להם התחייבה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה