פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי לפני כחודשיים רכשתי מערכת קולנוע ביתי מסוג דייהו אשר נרכש דרך אתר גט איט.
למרות שהובטח כי המוצר יגיע עד 10 ימי עסקים הוא הגיע לדואר ונאלצתי להגיע לאסוף אותו עצמאית משום שהתעכב במשך יותר מ-21 ימי עסקים ולמרות ששילמנו שליח עד הבית כ-69 ש"ח.
כבר כשפתחנו את המוצר הפרונט שלו היה שבור והרמקולים לא עבדו ולאחר שהתחננו לטכנאי ורשמנו תלונה בגט איט חזר אלינו טכנאי שאישר ע"פ בדיקותיו כי המערכת תקולה וידאג שיגיעו להחליפה ביום למחרת.
שוב נאלצנו לחכות כשבוע וחצי וגם אז נאלצתי לסחוב את המערכת עצמאית לעולם הקולנוע בצ'ק פוסט והקופסא שחיכתה שם הייתה פתוחה והיה חסר הרסיבר.
ביום למחרת שוב יצרנו קשר עמכם ורק לאחר כשבוע נאותו לחזור אלינו ואמרו כי ישלחו מערכת חליפית וגם אז נאלצתי לבקש בתוקף כי ישלחו אותה לביתי וגם אז הדבר לא קרה ונאלצתי לסחוב את המערכת לעין המפרץ ע"פ בקשתי.
הגעתי הבייתה וכשפתחתי את המערכת שוב גיליתי כי חיבור של 2 רמקולים מאחורי הרסיבר שבור ושוב יצרנו קשר עימכם והריטואל חזר.
אני מאוד כועסת על היחס הראשוני שקיבלנו מבחורה בשם קארינה אשר הפנתה אותנו לחפש ב גוגל את היבואן של המערכת בכדי שיוכל לתת לנו תמיכה ורק לאחר שבעלי צעק ואיים להתלונן, ולאחר תלונתי בגט איט חזר אלינו טכנאי אשר אישר שהמערכת תקולה.
במשך כל ההתקשרות עמכם השרות היה גרוע וגם אם רכשנו מוצר מעודפים ולא משנה באיזה מחיר זה עדיין כספנו וזו לא דרך לצורת ההתבטאות המזלזלת שקיבלנו כדברי הנציגה " אלו רק 200 ש"ח" או "מה אתם מצפים לקבל תמורת 200 ש"ח" אנו שילמנו בעד מוצר ולא זרקנו או תרמנו את כספנו.

לאחר כל ההתקשרות המזוויעה הזו החלטנו לזרוק לפח את המוצר כמו שאתם התייחסתם למוצר כמו זבל וכמו השרות שקיבלנו.
במשך כל ההתקשרות המגעילה שקיבלנו פעם אחת לא טרח לחזור אלינו אף אחד מהבעלים למרות שבקשנו במפורש ולבדוק מה ולמה, זה מה שקורה כנראה שיש הרבה עבודה והלקוחות הקטנים לא שווים בעיניכם וכל מה שמעניין אתכם זה לקחת או "לגנוב" כסף ולתת מוצר תקול שכנראה במקום להשליכו לפח העדפתם להונות לקוחות תמימים שישלמו לכם על מוצר לא תקין.
כספי סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה