|
|
|
|
|
|
טיפול במסגרת אחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.04.2009 רכשתי טלויזיה 22 סנסואי. לטלויזה 3 שנות אחריות כאשר שנתיים אחרונות הן עבור חלפים בלבד.
בשנה הראשונה היתה תקלה שטופלה במסגרת האחריות וללא עלות מצידי.
בימים האחרונים הופיעה אותה תקלה בדיוק, לצערי, וכאשר רציתי להפעיל את האחריות נאמר לי שעלי לשלם 240 ש"ח עבור הובלה (מאחר והמעבדה ממוקמת בנצרת) ובנוסף כמובן את עלות העבודה שניתן לשער לכמה תגיע. ובקיצור עלות תיקון של כ- 400 ש"ח מינימום לפריט במסגרת אחריות. אגב, בוודאות זו סיטואציה שבה עליך לזרוק את הטלויזיה ולקנות חדשה. ממש לא הוגן
|
כספי |
סוג הנזק : |
קודם כל לספק מסגרת אחריות הוגנת וללא תנאים בלתי סבירים שלמעשה מנטרלים לחלוטין את השימוש באחריות. ובלי כל קשר, לטעמי הטלויזיה הזו אינה תקינה מלכתחילה מאחר ואותה תקלה כבר פעמיים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|