פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במסגרת אחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.04.2009 רכשתי טלויזיה 22 סנסואי. לטלויזה 3 שנות אחריות כאשר שנתיים אחרונות הן עבור חלפים בלבד.
בשנה הראשונה היתה תקלה שטופלה במסגרת האחריות וללא עלות מצידי.
בימים האחרונים הופיעה אותה תקלה בדיוק, לצערי, וכאשר רציתי להפעיל את האחריות נאמר לי שעלי לשלם 240 ש"ח עבור הובלה (מאחר והמעבדה ממוקמת בנצרת) ובנוסף כמובן את עלות העבודה שניתן לשער לכמה תגיע. ובקיצור עלות תיקון של כ- 400 ש"ח מינימום לפריט במסגרת אחריות. אגב, בוודאות זו סיטואציה שבה עליך לזרוק את הטלויזיה ולקנות חדשה. ממש לא הוגן
כספי סוג הנזק :
קודם כל לספק מסגרת אחריות הוגנת וללא תנאים בלתי סבירים שלמעשה מנטרלים לחלוטין את השימוש באחריות. ובלי כל קשר, לטעמי הטלויזיה הזו אינה תקינה מלכתחילה מאחר ואותה תקלה כבר פעמיים. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה