לא סיפקו את המוצרים + גבו את התשלום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מזגנים מפירלס אלקטרוניקה מלפני כחודש וחצי
שלחתי להם אי מייל מספר פעמים והתקשרתי עשרות פעמים . סיפרו לי סיפורי מעשיות
ומשכו את הזמן עד לתאריך גבית הויזה . [נפלו המחשבים,יחזרו אליך,תשלח לנו פקס,הקווים תפוסים נסה במועד מאוחר יותר,וכד]
היום ה31 ליולי החזירו לי את הכסף פחות 200 שח , מבלי ליידע אותי או להסביר מה הבעיה . השרות שלהם גרוע ביותר ואם עונים לטלפון מדברים לא יפה ,כאשר אינם יודעים מה לענות טורקים את הטלפון .אין עם מי לדבר כאשר מבקשים מישהו מוסמך
התשובה יחזרו אליך,אף אחד לא חוזר.למותר לציין את הסבל שעברו ילדי הפעוטים
בחודשי החום הכבדים ללא מזגנים בדירה .
|
סבל גדול מאוד |
סוג הנזק : |
|
|
|
|