פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא סיפקו את המוצרים + גבו את התשלום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מזגנים מפירלס אלקטרוניקה מלפני כחודש וחצי
שלחתי להם אי מייל מספר פעמים והתקשרתי עשרות פעמים . סיפרו לי סיפורי מעשיות
ומשכו את הזמן עד לתאריך גבית הויזה . [נפלו המחשבים,יחזרו אליך,תשלח לנו פקס,הקווים תפוסים נסה במועד מאוחר יותר,וכד]
היום ה31 ליולי החזירו לי את הכסף פחות 200 שח , מבלי ליידע אותי או להסביר מה הבעיה . השרות שלהם גרוע ביותר ואם עונים לטלפון מדברים לא יפה ,כאשר אינם יודעים מה לענות טורקים את הטלפון .אין עם מי לדבר כאשר מבקשים מישהו מוסמך
התשובה יחזרו אליך,אף אחד לא חוזר.למותר לציין את הסבל שעברו ילדי הפעוטים
בחודשי החום הכבדים ללא מזגנים בדירה .
סבל גדול מאוד סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה