|
|
|
|
|
|
קניית אופניים חשמליות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי אופניים חשמליות דרך אתר getit ונאמר לי שיש חנות שרות בנתניה אך כאשר נהיה לי תקר בגלגל האחורי שם נמצא המנוע התברר לי ששום חנות לא מוכנה לטפל בבעיה כי לא קניתי אצלם , התקשרתי לחברה והתברר שאין שירות בנתניה והם יבואו אלי יקחו את האופניים ויחזירו כעבור כ-10 ימי עבודה.
עבר כבר שבוע ואני מחכה שיבואו ולמרות שהתקשרתי כמה פעמים הם עדיין לא באו
איני מעונין באופניים כאלו שעם כל בעיה אין למי לפנות במקום ואתהנתקע לזמן רב
בקשתי לדבר עם מנהל ואמרו לי לשלוח דוא"ל ויחזרו אלי, שלחתי וכבר שבוע אני מחכה.
|
ביטול העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|