פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח ואי החזרת התשלום במלואו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1 ליוני הזמנתי באתר GETIT מזגן פירלס.
בתאריך 2 ליוני התשלום על המזגן ירד מחשבוני (בזה הם יעילים..).
בתאריך 22 ליוני (ביום העסקים ה14! להזמנה, ממש משכו למקסימום את מסגרת הזמן ותיאמו מהיום למחר...) הגיע מתקין לבייתי. מיד עם היכנסו הוא הודיע שהמזגן לא מתאים לחדר (חדר של כ12 מ"ר) ואמר כי יחזרו אלי ויתאמו לי התקנת מזגן חדש.

בתאריך ה11 ליולי! (18 ימי עסקים אחרי ביקור הטכנאי!) לא חזרו אלי מטעם פירלס/GETIT ואני התקשרתי לברר מה קורה עם המזגן, אמרו שיבררו ויחזרו אלי. לא חזרו.
בתאריך 19 ליולי, שבוע אחרי פנייתי הקודמת, שוב פניתי לשירות הלקוחות של GETIT, חזרו אלי למחרת עם בירור לגבי גודל המזגן ואמרו שיצרו איתי קשר. לא יצרו איתי קשר.
בתאריך 26 ליולי, אחרי פניה חוזרת שלי לGETIT התקשר אלי נציג הזמנות, שלצערי אינני זוכרת את שמו, הוא היה חוצפן! דיבר בצורה מ-א-ד לא שירותית בלשון המעטה, כולל להגיד לי כמה אין לו סבלנות אלי...
אחרי כמעט חודשיים ציפיה למזגן שלא הגיע ושהמעט שנעשה בעניינו נעשה רק אחרי שאני דחפתי ולחצתי, לא הגיע מזגן!
התקשרתי וביטלתי את ההזמנה. אני לא מוכנה שכסף שלי יגיע לידי חברה שמזלזלת ככה בלקוחותיה ומעבר לסחבת המוגזמת הנציג שלה מדבר אלי כאילו הוא עושה לי טובה שהוא בכלל עונה לי. חוצפן!

בתאריך 31 ליולי קיבלתי הודעה כי העיסקה בוטלה מלבד דמי ביטול על סך 75 שח.

בתאריך 2 לאוגוסט דיברתי שוב עם נציגת GETIT (שהם ופירלס למעשה זו אותה חברה..) הנציגה היתה מאד נחמדה ואמרה שאין לה סמכות לטפל בעניין ונתנה לי את המייל הרלוונטי, באותו יום שלחתי מייל.

נכון להיום, ה16 לאוגוסט
לא קיבלתי את הכסף חזרה
לא קיבלתי מענה על פנייתי הטלפונית או במייל
כמובן שלא קיבלתי מזגן


הם מחוייבים להחזיר לי את סכום הקניה, ואני חושבת שאין להם זכות לגבות 75 שח דמי ביטול מאחר והביטול נעשה באשמתם! אני הייתי בשמחה מקבלת מזגן לו היו טורחים לטפל בהזמנתי, אך הם לא טרחו!

אני רוצה את מלוא התשלום חזרה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה