פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שידרוג " למוצר גרוע והתעלמות מפניות הזמנה 645777 SANSUI 3211 נושא התלונה:
ריין ארנון שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כתובת: נצרת עלית רחוב הצורף 7 א.ת. ג כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט רכשתי באתר GET IT טלויזיה טושיבה . מספר ימים מאוחר יותר התקשרו אלי מחברת פירלס והציעו "לשדרג " את המוצר לטלויה SANSUI "מתקדמת " מודל 2011 + 4 שנות אחריות תמורת תוספת תשלום של 15 ש"ח . המוצר התקבל ב-5/9/2011 . מיד עם התקנתו התברר כי מדובר במוצר נחות ובעל איכות תמונה שאינה מאפשרת צפיה סבירה . פניתי לחברה בכתב וביקשתי להוסיף כסף ולקבל מוצר סביר . חזרו אלי אחרי יומיים והבטיחו לטפל . מאז נעלמו עיקבותיהם וכל פניותי לא זוכות להתיחסות . כנ"ל אתר GET IT המשווק את פירלס .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר בדגם סביר . מוכן להוסיף תשלום פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה