|
|
|
|
|
|
"שידרוג " למוצר גרוע והתעלמות מפניות הזמנה 645777 SANSUI 3211 |
נושא התלונה: |
ריין ארנון |
שם/כינוי: |
יום שני 05 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כתובת: נצרת עלית רחוב הצורף 7 א.ת. ג |
כתובת: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט רכשתי באתר GET IT טלויזיה טושיבה . מספר ימים מאוחר יותר התקשרו אלי מחברת פירלס והציעו "לשדרג " את המוצר לטלויה SANSUI "מתקדמת " מודל 2011 + 4 שנות אחריות תמורת תוספת תשלום של 15 ש"ח . המוצר התקבל ב-5/9/2011 . מיד עם התקנתו התברר כי מדובר במוצר נחות ובעל איכות תמונה שאינה מאפשרת צפיה סבירה . פניתי לחברה בכתב וביקשתי להוסיף כסף ולקבל מוצר סביר . חזרו אלי אחרי יומיים והבטיחו לטפל . מאז נעלמו עיקבותיהם וכל פניותי לא זוכות להתיחסות . כנ"ל אתר GET IT המשווק את פירלס .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר בדגם סביר . מוכן להוסיף תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|